23 Mart 2016 Çarşamba

Colour Pop LAX Ultra Matte Ruj İncelemesi//Review&Swatches: Colour Pop "LAX" Ultra Matte Lip


Herkese yeniden merhabalar;
Aylar önce aldığım ama bir türlü inceleme yazısı yazmaya fırsat bulamadığım, Colour Pop'ın renk skalasındaki en koyu renk olan LAX'i bugün konuk ediyor olacağım.




Her şeyden önce; şu rengin muhteşemliğine bakar mısınız? İlk gördüğüm an zaten rengine vurulmuştum. Kopkoyu, gerçek bir bordo. Siparişini vermeden önce swatchlarına bakmıştım ve oldukça koyu olduğunun farkında olarak, bunu göze alarak sipariş vermiştim.




Colour Pop'ın bu Ultra Matte serisinden bir çok renge sahip olduğum için, sürülmesinin zor olabileceğini de tahmin etmiştim. AMA İMKANSIZ OLDUĞUNU DÜŞÜNMEMİŞTİM.

Evet, maalesef bu ruju düzgün sürmek neredeyse imkansız. Defalarca denedim, hepsinde kopkoyu bir dudak kalemi kullandım ve sonrasında zamanımı bol bol harcayarak dudak çevresinden kapatıcıyla incecik bir fırça yardımıyla geçerek düzelttim. Ama olmuyor, olamıyor.

Sebebine gelince... Bu rujun dudağınızda muntazam durması için:
1)Dudağınızı ortadan böldüğünüzü düşünün, bu durumda iki tarafın da tamamen simetrik olmaya çok yakın olması lazım. Nasıl iki gözümüz eşit değilse, dudağın iki tarafı da eşit değil, 10 insandan 9'undan durum bu en azından.
2)Dudaklarınızın oldukça, baya baya dolgun olması gerekiyor.

Benim dudaklarım hiç bir zaman incecik olmadı, böyle bir sorun yaşamadım. Ama bu ruj için melezden siyahiye giden genetik yapıdaki bir dolgunluk/şişkinlik gerekiyor.

Bu sebeple, bu ruju kesinlikle tavsiye etmiyorum. Lakin, eğer dudaklarınızda estetik müdahale varsa, bu ruj sizde MUHTEŞEM duracaktır, hiç durmadan siparişinizi verin derim. Zira, dudaklarımda estetik olsa her gün bunu sürerdim, o kadar iddialıyım.

xx

6 yorum:

  1. ohhh tüühhh ya, böyle koyu renklerle bende zorlaniyorum cok, demek bendede olsa birseye benzemezmis, colourpop bende cok merak ediyorum ama almanyaya siparisi cok zahmetli, youtubeda bayagi tavsiye ediyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. renk şahane ama benim de dudaklarım incedir herhalde bütün yüzümü kaplar bu :-))

    YanıtlaSil
  3. Acaba Duygu'nun videosundaki siyaha çalan ruj bu muydu? Bu kadar koyu renkler bazen çok hoş dursa da, bence kalın dudaklarda çok itici de olabiliyor. Üzüldüm uymamış olmasına, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Renk muhtesem ama dudaklarım ince oldugu ıcın uzak duruyorum :)

    YanıtlaSil
  5. rengi gorur gormez Aman tanrim didim 😂Emegine saglik canim guzel bir psylasim olmus ☺ hemen takibe aldim. Benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraf kaliteniz harika. Kullandığınız modeli öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil