8 Ocak 2016 Cuma

Makeup Geek "Sugar Rush" Duochrome Pigment İncelemesi//Review&Swatches: Makeup Geek "Sugar Rush" Duochrome Pigment


Günaydın!
Makeup Geek incelemelerinin şimdilik son postunda beraberiz, ve Sugar Rush isimli pigmenti inceliyoruz.


Makeup Geek'in duochrome serisinin içerisinde hem farlar hem de pigmentler bulunuyor bildiğiniz üzere. Pigmentlere çok ısınmamış olsam da, ve kullanımının çok pratik olmadığını bilsem de, fikir sahibi olup inceleme yapabilmek için bana en yakın gelen rengin siparişini verdim.



Kabında çok sıkıcı, beyaz ışıltılı bi toz gibi gözüktüğünün farkındayım ama gerçekten duochrome'un dibine vurmuş bir renk. Şu şekilde:


Duo'daki renklerin yeşil-pembe spektrumu olduğunu söyleyebilirim. Genel yansıma beyaz üstüne turkuazımsı bir yeşil üzerinden gidiyor, daha karanlık ortamlarda pembeliğini daha net görüyorsunuz ışığın açısına göre. Renk gerçekten şahane.

Ancak;

Sürümünü ve kalıcılığını pek sevmedim. İlk sürüşte çok parlak, canlı bir renk olarak dursa da zaman geçtikçe bir anda uçuveriyor sanki. Ayrıca tüm pigmentlerde olması gereken ıslak kullanım özelliğinde tam bir facia. Mac'in Fix+'ıyla denedim ve resmen rengi göz kapağıma bile geçmedi. Büyük hayalkırıklığı. Bu kadar hoş bir renge bu derece düşük bir performans-çok saçma. Ayrıca fiyatı diğer ürünlerden daha yüksek pigmentlerin, ve içinde tüm ömür boyu kullansanız da bitmeyecek miktarda pigment var. Böyle bir şeye gerek yok. Mac'in de pigmentlerini bu yüzden almayı bırakmıştım zaten, kullanamayacağım kadar ürüne boş yere para verdiğim için.

Özet olarak, renge bayılsam da performansının berbatlığına şok olduğumu söyleyip bu incelemeyi bitiriyorum.

xx

1 yorum:

  1. Ayy yazık olmuş cidden renge... ve evet ya, pigmentleri daha düşük gramajlı yapsalar? Londra'da MAC'te ufak boyları satılıyordu ama 10 Pound olunca o da bana çok mantıklı gelmedi (Türk lirasına vurunca hiçbir şey mantıklı gelmiyor ya zaten). Gerçi insanlar bu pigmentleri far dışında da tüğrlü değişik şekillerde kullanıyorlar ama en azından opsiyonel boyları olsa iyi olabilirmiş. Belki başka kullanma yolları bulursun ilerde, sevgiler. Başak

    YanıtlaSil