11 Aralık 2015 Cuma

Makeup Geek Foiled Eyeshadow "Whimsical" İncelemesi//Review:Makeup Geek Foiled Eyeshadow in "Whimsical"


Günaydın!
Makeup Geek'in çok ses getiren foiled eyeshadow (folyo görünümlü aşırı parlak far) serisinin bazı renkleri bana fazla renkli geldiği için içlerinden en basic olanı seçtim; zaten en çok satan ve sürekli stokları yenilenen de buydu, tesadüf değil.



Normal farlardan daha pahalı olan bu serinin olayı, az önce de dediğim gibi, alüminyum folyo tadında parlak ve ışığı komple yansıtan bir görüntüsünün olması. Bunu yakalamak için çok fazla pigment sıkıştırması ve normal farlardan daha fazla yüzdede yağ kullanılması gerekiyor. Bu yüzden hem fiyatı bir tık da olsa daha pahalı, hem de inanılmaz yumuşak ve pigmentli.



Farın içerisinde oldukça pembe dursa da, tende delicesine parlak bir uçuk pembeli beyaz halini alıyor. Normal şartlarda fazla parlak bulacağım bir renk şahsen, ama nasıl olduysa mat crease renkleriyle inanılmaz yakıştırdım kendime, tereddüt etmeden kullanıyorum günlük makyajımda bir kaç gündür. Sürümü inanılmaz kolay, dağılıp bulaşmıyor ve gözleri net bir şekilde olduğundan daha büyük gösteriyor. Şaşırtıcı bir şekilde sevdim bu farı ben yahu, alırken bu kadar büyük bir bağ tahmin ederek almamıştım.

Dediğim gibi, diğer renkler benim tarzım için fazla renkli ve parlak, ama parıltısının ucuz değil harika olduğunu biliniz. Yani niyetiniz varsa, güvenli renklerden birini deneyip kendiniz karar verin derim, çok büyük bir pişmanlık yaşayacağınızı düşünmüyorum en kötü ihtimalde dahi.

Yalnız uyarmakta fayda var; göz kapaklarınız yağlıysa bu seriden uzak durun. Söylediğim gibi, içinde normalden daha fazla yağ bulunuyor bu serideki farların. Bazla kullansanız dahi kırışıklıklara toplandığı yazıyor bloglarda, benim cildim kuru olduğu için hiç farketmiyorum ama yağlı ciltliyseniz pek yanaşmayın derim.

xx

1 yorum:

  1. essencein fun fair koleksiyonunda bunun swatchına inanılmaz benzeyen bir renk var parıltıdan öleceğini düşündüğüm için alamıyorum ama..

    YanıtlaSil