8 Aralık 2015 Salı

Makeup Geek "Bitten" İncelemesi ve "Cherry Cola" Karşılaştırması//Review and Compare: Makeup Geek Bitten Vs Cherry Cola


Günaydın!
Makeup Geek farlarla devam ediyoruz. Geçen haftaki yazımda meşhur Cherry Cola'yı incelemiştim, şimdi de en az onun kadar meşhur olan, ilk seriden "Bitten" rengini inceliyor olacağım.

Good morning everybody!
I'll be keeping on with the reviews of Makeup Geek eyeshadows that I own. As you might know, I have had reviewed the famous Cherry Cola on my last post and today it's Bitten's turn.


Bitten, kırmızı-bordo farlar arasında büyük ihtimalle en ünlü olan far. İlk seri farlar arasındaydı ve nedense ilk siparişimde Bitten yerine Burlesque'i almıştım bordo far misyonu için. Burlesque'i bayılarak kullandım ve hatta düğün makyajımın da en ağır basan rengi Burlesque'ti. Tabi bordo far bağımlısıysanız aradaki ufacık ton farklarını bile dert edip hepsini elde tutmak istiyorsunuz. Bu yüzden, Cherry Cola ve Bitten ikinci siparişimde sepete ilk koyduklarımdandı.

Bitten is probably the best-known burgundy eyeshadow of Makeup Geek line but without any particular reason,, I could not get my hands on Bitten before I got Burlesque. I really enjoyed using Burlesque and used it on my own wedding make-up as a "boom" color on my crease. But you know the drill, if you're obsessed with burgundy eyeshadows, even the slightest shade difference matters. So, I got Cherry Cola and Bitten as additions to my burgundy eyeshadow collection.



Gördüğünüz gibi kendisi gerçek bir bordo ve tamamen mat. Burlesque'in oldukça ışıltılı olduğunu göz önünde bulundurduğumda Bitten'ın günlük bordo far boşluğunu daha iyi doldurduğuna inanıyorum.

As you can see, it's a legit burgundy shade. Considering Burlesque being shimmery, Bitten's much more suitable as an everday burgundy color I reckon.






Cherry Cola ile yakın renkler olduklarını biliyordum ama bu kadar yakın olduklarını tahmin etmemiştim açıkçası. Tabi ki Cherry Cola daha kahverengimsiyken Bitten tamamen bordo; ama benim gibi "Bordo far koleksiyonumda her tonda bordo olacak kaçarı yok." tarzı bir kafada değilseniz ikisine birden ihtiyacınızın olduğunu düşünmüyorum. "Bordoya takığım ama günlük kullanmak istiyorum." derseniz Bitten, "Kahverengilerden kopamıyorum ama biraz da kızıllık olsa fena olmaz." diyorsanız da Cherry Cola işinizi görecektir.

I knew that Cherry Cola and Bitten were close as colors, but I didn't think that they were this similar. If you're not obsessed burgundy color shade collector as me, you definitely don't need both. For "I love burgundy eyeshadows but I want more daily-friendly shade" demands I would suggest Bitten and for "I can't give up my natural earthy browns but I want some red undertones." I would suggest Cherry Cola in particular.

Bitten'ın sürümünü mat bir far için çok çok çok başarılı bulduğumu ve rengini göstermekte hiç bir sorun çıkarmadığını da belirtmek isterim. Bana kalırsa olmazsa olmaz bir Makeup Geek rengi; tabi ki ihtiyacınıza göre ikisinden birini seçebilirsiniz.

Bitten's application is great for a complete matte shade and the pigmentation is out of this world, I must say. For me, it's a must-have Makeup Geek color but you may choose only one of them according to your needs and preferences.

xx

3 yorum:

  1. ikisi de harikaymış ama çok yakınlar hakikaten..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok uzun zamandır aradığım bordo farı şimdi buldum :) Fakat Türkiye'ye gönderimi yok sanırım. Siz nereden aldınız?

    Takibe aldım sizi, bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil