9 Ekim 2015 Cuma

COLLECTION Lasting Perfection Kapatıcı İncelemesi


Günaydın!
İngiltere alışverişi ürünleri incelemeleriyle devam ediyoruz. Listemin ikinci olmazsa olmaz alışverişi çoooook meşhur, dillere destan, drugstore olamayacak kaliteli denilen Collection (eski adıyla Collection 2000) Lasting Perfection kapatıcıydı. Boots'ta bulup iki tane aldım zira okuduğum yazılarda insanlar ikinciyi yedeklemedikleri için çok pişman olduklarını yazıyorlardı.


Kapatıcı denemeye bayılıyorum, gerçekten piyasadaki her kapatıcıyı denesem sıkılmam, ama ne kadar denersem deneyeyim yine favorime, Mac Pro Longwear kapatıcıma dönüyorum. Drugstore ten ürünleriyle aramın olmadığını, tek istisnasının Rimmel Wake Me Up kapatıcı olduğunu biliyorsunuzdur beni uzun süredir takip ediyorsanız; ve bu da onun gibi olacak diye düşünüyordum.


Bendeki rengi en açık olan Fair, ama totalde 3 rengi var sanırım (en azından ben o kadarını gördüm). Tüpü, bastırınca içe göçen cinste bir plastikten, yani çok dayanıklı ve cezbedici bir paketlemesi yok ama kimin umrunda? 3 pound'a kapatıcı alıp daha fazlasını beklemek saçma olur zaten.


Aplikatörü genelde gördüğümüz sünger aplikatörlerden, hijyen konusu bunlarda sıkıntılı olabiliyor tabi. Yapısından bahsetmem gerekirse, kesinlikle çok akışkan ve incecik su gibi bir yapısı olmadığını, oldukça dolu ve kremsi bir noktada durduğunu söylemeliyim ki bence oldukça başarılı olmuşlar yoğunluk konusunda. En önemli konu tabi ki kapatıcılık kısmı, ve çok ilginçtir ki göz altı konusundaki kapatıcılığı gayet iyiyken sivilceler ya da ufak izler konusunda inanılmaz başarısız. En ufak sivilceyi bile kapatmıyor; zorlayıp kapatsanız bile en fazla yarım saat dayanıyor. Gerçekten garip.

Göz altı kapatıcılığı gayet iyi derken kastım kendi kategorisinde ve fiyat bandında iyi olduğu bu arada. Maalesef bi Mac Pro Longwear'in yanına yaklaşamıyor, ama çok başarılı bulduğum rakibi Rimmel'ı sollar, çok net.

İşin özeti, bu kadar sükse yapmasına anlam veremiyorum. Tamam uygun fiyatlı ve gayet hoş bir göz altı kapatıcısı, ama sanki eşi benzeri yokmuş ve high end ürünlerin işini yapıyormuş gibi hakkında deliren bir sürü insan olması falan ilginç tabi. Türkiye'de olmadığı için aşırı bir şey kaybetmiyorsunuz eğer aklınız kalıyorsa, ben söylemiş olayım.

xx

2 yorum:

  1. ingilterede mi yaşıyorsunuz?
    ciddiolamiyorum.blogspot.com bende makyaj ve güzellik üzerine blog yazıyorum,beklerim.

    YanıtlaSil
  2. almanyadada satilmiyor, bende bir ara cok merak etmistim youtubedaki övgülerden dolayi ama ismarlayacak yerde bulamamistim, neyseki fazla birsey kacirmamisim :)

    YanıtlaSil