24 Haziran 2015 Çarşamba

AMAZON Alışverişim! Game of Thrones Oyuncakları ve Juice Book//Amazon Haul: Game of Thrones Toys&Juice Book


Merhaba!
Az önce gelen Amazon kargomla ilgili o kadar heyecanlıyım ki anında fotoğraflayıp paylaşmak istedim. Biliyorum ki Instagram'da fiyat, satıcı, kargo vs. soruları soranlar olacak o yüzden topluca bir post yapmak en mantıklısıydı.





Game of Thrones hayranlığımı yıllardır bilmeyen yok, ama böyle oyuncak, t-shirt vs. gibi ürünler Türkiye'de bulunmadığı için hiç bakıp bakıp kendimi üzmeyeyim diye uzak duruyordum. En sonunda gözümü karartıp Daenerys ve Jon Snow figürlerinin hem büyük boylarını hem de anahtarlık versiyonlarını aldım!









Ya şunlara bakar mısınıııııızzzz? Her detay düşünülmüş, Daenerys'in elbisesindeki ufak aksanlar bile. Jon Snow'un kürkü, kılıçla verdiği klasik pozu.... Ah, harikalar!
Bu oyuncakları yapan firmanın ismi Funko Pop!. Sezon sezon her kıyafet ve karakter değişiminin oyuncağını ayrıca yapıyorlar; mesela Daenerys'in ilk sezonlardaki mavi elbisesinin oyuncağı da var. Ama iyi araştırmalısınız, o ürün çok fazla hata payına sahip olan ve çok başarılı bir seri imalattan geçememişken bu sezonun ürünleri muhteşem incelemeler ve oylar almıştı, ben de o sebeple bu sezonu ilk olarak tercih ettim.

Bunların dışında, uzun zamandır almayı düşündüğüm ve kargo parasını göze alamadığım için hep vazgeçtiğim the Big Book of Juices isimli bu devasa kalınlıktaki kitabı aldım. Zaten incelemelerde ve kritiklerde harika puanlar almıştı, ama az önce paketi açtığımda ne demek istendiğini tam olarak anladım. Kağıt kalitesi bile çok net anlaşılıyor, baskılar ve fotoğraflar zaten muhteşem. Healthy juices olayı tam olarak benim olayım zaten, bayılıyorum. Bu kitabı aldığım için de çok çok çok mutluyum, bir an önce denemek istiyorum içindekileri! Bu arada, içerisinde 400 tane tarif var :)











Amazon'dan alışverişe aşinaysanız biliyorsunuzdur, fiyatlar sürekli (günlük olarak) oynar. Kura ve ürünlerin popülerliğine göre her gün güncellenir. Bu yüzden size toplam fiyatı verip bir fikir sahibi olmanızı sağlamak istiyorum, çünkü ayrı ayrı fiyatları yazarsam yarın değişmiş olacakları için pek sağlıklı olmayacak.

Faturam şu şekilde:
Order Summary
Item(s) Subtotal:
TRY 150,22
Shipping & Handling:
TRY 39,70
Total before tax:
TRY 189,92
Estimated tax to be collected:
TRY 0,00
Grand Total:
TRY 189,92







 Gördüğünüz üzere  kargo evlat acısı gibi, 40 lira. Ama bir kere gözü karartınca veriliyor. O kitabın ağırlığına çok daha fazla ödemeyi beklerdim açıkçası.

Evet, bugünkü mutluluk paketim de bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir.
xx






2 yorum:

  1. amanın amanın o oyuncaklar nefis süper ötesi bayıldım bende mi istesem hatta diye düşünüyorum keşke burada olsaydı dedim yani :-)) güle güle kullan bence 40 TL kargo verilirmiş kesin..

    YanıtlaSil
  2. bu tarz tatlış şeylerin satıldığı bir yer var Caddebostan kültür merkezi karşısında, "pow" isminde. Ben gittiğimde 2 saat içinden çıkamıyorum :)

    YanıtlaSil