3 Nisan 2015 Cuma

REVLON ColourBurst Matte Balm 205 Elusive Ruj İncelemesi//Review: Revlon ColourBurst Matte Balm 205 Elusive


Günaydın!
Revlon sonunda Türkiye'de, ve artık sansasyonel ürünlerini deneme vakti. Clinique'in Chubby Stick furyasının ilk takipçisi Revlon'du ve bir süre sonra bu kalem rujların mat serisini de çıkardılar. Beni oldukça heyecanlandıran bir seriydi, o yüzden Türkiye'ye geldiğinde aldığım ilk ürün o seriden oldu.



Tabi ki benden beklendiği üzere en pembe gördüğüm rengi aldım, o da 205 Elusive'di. Ürün 2.7 g ve 30 küsür lira. Açıkçası Revlon'un daha ekonomik olmasını beklerdim, fiyat politikasında dağıtıcı firmanın değişikliğe gitmesi gerektiğine inanıyorum yoksa Revlon bekleyişinin fazlalığı nedeniyle insanların sömürülmeye çalışıldığı anlaşılacaktır. Neyse, konumuz bu tatlı ötesi pembe mat ruj.



Rengi ne çok sıcak bir pembe, ne de artık eflatuna kaçan soğuklukta. Tam olarak neutral pink denilen, nötr çizgisindeki gerçek bir pembe. Rengine ciddi anlamda bayıldım. Günlük kullanımda sırıtmayacak, ağır göz makyajlarına da uyum sağlayacak ölçüde bir yoğunluğu var, mükemmel.
Yalnız, mat seri olmasına rağmen kesinlikle mat olduklarını düşünmüyorum. Net olarak adının "velvet" olması gerektiğine olan inancım oldukça güçlü, çünkü mattan ziyade kadife bir bitişi var.
Bu yüzden de, dudağı mat rujlar kadar kurutmuyor. Bence velvet derseniz daha çok satış yakalarsınız sevgili Revlon, zira mat bazı insanların kurutması açısından çekindiği bir bitiş.
Bunun dışında, sür çık tadında kolay uygulanan ve oraya buraya bulaşmayan bir ürün olduğunu belirtmekte fayda görüyorum. Kullanımı çok kolay, sizi uğraştıracak hiç bir durumu yok. Pigmentasyonu da dediğim gibi gayet tadnda, buram buram da değil sheer da değil, normalin sözlük anlamı gibi bir ruj yani.
Son olarak, kalıcılığını fena bulmadım. Çok çok kalıcı değil ama kalem rujların normal ortalamasını yakalamış süre açısından.
Tavsiye edilebilir gerçekten, ama fiyat bu ürün için bir miktar sıkıntılı tabi.
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder