21 Nisan 2015 Salı

China Glaze Alışverişi & "Def Defying" İncelemesi// China Glaze Haul & Review: "Def "Defying"


Günaydın!
Geçen hafta China Glaze'de %50 civarı bir indirim görünce, yani ojelerin fiyatı 20'den 10 liraya inince, bir süredir aklımda olan renkleri almak istedim. Yeşil ve mavi ağırlıklı oldular gördüğünüz üzere; demek ki bu yaz böyle geçecek benim için.


Aldıklarım arasında merakla beklediğim Def Defying ve Four Leaf Clover da vardı, bunun dışında kült renk Aquaelic ve nötr mavi olan Flying High'ı da koleksiyonuma ekledim.





Bir kaç yıl önce Illamasqua'nın Radium ojesine dupe arayıp bulamamış ve o garip renk içimde kalmıştı. Tamamen şans eseri de olsa Def Defying'i bulunca dupe arayışım sonlanmış oldu.


Rengi tanımlamam gerekirse, yoğun ve parlak sarı alt tonlu lime yeşili diyebilirim. Misket limonu denen yeşil limonların rengine genelde lime green dendiği ve Türkçe'de tam karşılığı olmadığı için lime yeşili diyorum, yoksa pek hoş tınlamıyor farkındayım.



Renk gerçekten muhteşem, ki ben böyle ara tonları çok seven biri değilimdir ama dediğim gibi Radium'u yıllardır aradığım için ilaç gibi geldi bu oje. Şaşırtıcı bir biçimde kalıcılığı çok çok çok iyi. Opaklığı rengini tam gösterecek oranda, yani hiç bir solma vs. olmuyor tırnakta, şişede neyse o. Beni ciddi anlamda ve iyi yönde şaşırtan bir performansı oldu özetle. Bu tonları seviyorsanız kesinlikle bir göz atın derim.

xx

1 yorum:

  1. Renkler muhteşem tam da bahara yakışacak renkler :) benim bloguma da beklerim :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil