30 Mart 2015 Pazartesi

Beauty Blender Temizlemeyici Özel Sabun: Blendercleanser Solid İncelemesi


Günaydın!
Umarım iyisinizdir, en son 10 gün önce görüşmüştük çünkü, bir hal hatır sormak farzdır. :)
Bugün, Beauty Blender için özel olarak üretilmiş temizleyicinin incelemesini yapıyor olacağım.


Geçen aylarda bininci yedeğim olarak morunu sipariş ettiğim Beauty Blender'ın yanında, yeni çıkmış olan temizleyici sabunun küçük boyunu da göndermişlerdi. Bu vesileyle deneme şansım oldu. Çıktığını biliyordum; hatta sıvı versiyonu da vardı. Ama net bir şekilde kendi kendime şöyle diyordum: "Beauty Blender'ın hayal bile edilemeyen popülaritesinden faydalanıp devam filmi tadında para kazanmaya çalışıyorlar. Sabun işte."



Deneyince, cidden iyi bir temizleyici olduğunu düşündüğümü kabul etmek zorundayım. Doğruya doğru. Beauty Blender'ın bir süre sonra fondöten izlerinin kalıcı olmaya başladığını, çıkmadığını vs. kullananlar biliyordur. Benim de tükettiğim tüm BB'lar bu şekildeydi; temizleniyordu ancak renk olarak eski halini almıyordu, bu yüzden de insana temizlenmemiş hissi veriyordu. Bu sabun gerçekten eski pembeliğine döndürdü elimdekini. Tabi zamanında müdahale gerekiyor; yani 3 aydır hiç bir yıkamada çıkmayan lekeyi çıkarır mı emin değilim.

Lakin, gerçekten özel üretim ve başarılı bir temizleyici olmasına rağmen, ben para verip alacağımı sanmıyorum çünkü miktarına ve sabun olmasına göre (yani ürünün bir kısmı boşa eriyor suyla) çok pahalı. Sabun bir temizleyiciye bu parayı vermeye içim pek elvermez sanıyorum ki.

Elimdeki bitene kadar memnuniyetle kullanacağım, ama yenisini alma konusunda pek umutlu değilim. Sadece BB değil fırça da temizlediğini göz önünde bulundurursak, belki cost-benefit dengesini yakalayabilir, gözden geçirmekte fayda var.

xx

1 yorum:

  1. Ben hatirladigim kadariyla begenmemistim bu sabunu, benimde ilk aldigim set in icindeydi, ama benim yumurtada beyaz, zaten hic birsey lekeleri cikartamiyor icinden kolay kolay :) douglasda satilan bir özel sabun kullaniyorum bende. Ayrica ilk kez eflatun renginde beautyblender görüyorum :D güle güle kullan!

    YanıtlaSil