1 Ocak 2015 Perşembe

Yılın İlk İncelemesi: Sigma E25 Blending Brush


Herkese sağlıklı ve sevdikleriyle dolu bir yıl diliyorum!
Yılın ilk yazısı haftalardır beklettiğim ama araya diğer yazıların girdiği Sigma Travel Size E25 üzerine olacak.

I hope you'l have an amazing 2015!
The first post of this year's gonna be on Sigma Travel Size E25 which should have been reviewed way before but postponed due to other posts on my blog.


Bu fırça, Black Friday alışverişimin (Türkiye'den olan kısmı) yanında hediye olarak geldi. Seyahat boyu olması benim için çok avantajlı çünkü her hafta 2 günüm seyahatle geçiyor. Tam boy fırçaları taşırken fırçanın kılları şeklini kaybedebiliyor sıkışmaktan, o yüzden geldiğinden beri her seyahatte bunu yanımda götürdüm.

This brush came as a gift with my Sigma purchase and it's so advantegous for me to have a travel sized brush cuz I'm travelling a lot. Like, literally, A LOT. 


Seyahat boyu fırçalar bazen orjinal boyları kadar kaliteli olmuyor, açıkçası bir taraftan bunun olabileceğini de düşünerek hediyeyi seçtim ancak hiç de öyle olmadı. Muhteşem bir blending fırçasının küçük boyu ama tamamen aynı kalitede. Çok rahat kullandım, iyi ki de almışım. Hediye gelmemiş olsa almazdım, ama kullandıktan sonra şunu söyleyebilirim ki bir şekilde kaybolursa parasını verip gönül rahatlığıyla alabilirim tekrar.

Actually, I was expecting it to be worse than the original size cuz we all know that sometimes travel sized brushes lack on quality. I realized that it's not the case for this brush. Amazing quality, just smaller in size. Even if I have to pay for this right now, I definitely will. (In case I lost the current one or sth)

xx

1 yorum:

  1. oy ben nedem başımı nerelere vuram black friday'ı kaçırdım.Gitti indirimler seneye artık bunu da alırım :(
    blogunu çok sevdim seni de bana beklerim
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil