19 Ocak 2015 Pazartesi

MAKEUPGEEK "Moondust" Far İncelemesi//Review: Makeup Geek "Moondust"


Günaydın!
Herkese iyi bir hafta diliyorum. Makeup Geek alışverişimde 2 far vardı ve birinin incelemesini şurada yapmıştım. Şimdi de ikincisinin incelemesini yapıyor olacağım.

Good morning everybody!
I wish you a beautiful week. I had 2 eyeshadows from Makeup Geek, and I've already reviewed one. Now, it's the second one's turn.



Moondust, ışıltılı bir taupe olarak tanımlanmış kendi sitesinde. Benim içinse, küllü bir sıcak taupe, tabi ki ışıltılı. Satin Taupe en yakın dupe'u olarak gösterilse de kendisi Satin Taupe'dan kat kat daha sıcak ve onun gibi mora kaçmıyor.

Moondust has been decribed as shimmery silver taupe in the official website, and for me it's ashy greyish warm taupe with a settle shinyness. It was generally compared with Satin Taupe but they're slightly different to be honest. Moondust is way warmer.





Gördüğünüz üzere, Moondust içinde altın yansımalar barındırıyor, bu nedenle oldukça sarımsı bir gri. Satin Taupe'da yaşadığım mora çalma sorununu daha önceden şurada yazmıştım, ve Moondust'ta böyle bir sorun yaşamamış olduğuma fazlasıyla memnunum.
Yapısı gayet yumuşak ve kolay sürülüyor, blending işlemi için gayet uyumlu. Yalnız, blendingi abartmaya hiç gelmiyor, çünkü bir anda kirli bir far görüntüsü alıyor ki cidden berbat duruyor.
O yüzden blendingi geçiş renkleriyle yapmak bu far için daha uygun.
Ben memnun kaldım şahsen, bir Burlesque kadar delirmedim ama günlük makyajımda sıkça kullandım.

As you can see, Moondust has gold shines in it so it looks yellowish grey rather than purpleish. I had written my Satin Taupe complaints on purpleish transformation here, and I did not experienced such problem with Moondust, luckily.
It's soft and easy to blend as consistency brings along, but it looks so muddy if you overblend. I recommend blending it with a soft transition color.
Even if I did not fall in love with this as I did as Burlesque, I still like it and use it on my everday make-up.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder