24 Aralık 2014 Çarşamba

İnceleme: Sally Hansen Instant Cuticle Remover Katikül Jeli


Merhabalar!
Uzun zamandır alıp almama konusunda kararsız kaldığım, pahalı geldiği için bir türlü almaya ikna olamadığım Sally Hansen katikül jelini 15-20 gün önce aldım. İncelemesini bir an önce yapmak istedim çünkü bir sürü kişinin alıp almama konusunda arada kaldığını bizzat biliyorum.


Ürünün uygulama prensibi tırnak etlerine hafifçe ince bir şerit halinde sürmek ve 15-20 saniye sonra yıkayıp kesmek/itmek şeklinde. 1 dakikadan fazla tutmamanız öneriliyor, içindeki kimyasalların güçlü olduğunu düşünüyorum.
Ben manikürde tırnak etlerini kesmeyip iten gruptayım. Tırnak etlerim çok ince ve hassas, kesme işleminde anında kanıyor. Zaten ittiğimde kalan bir kalınlıklık vs. oluşturmayacak kadar inceler. O yüzden, çok güçlü bir yumuşatma ürününe ihtiyaç duymuyorum. Sally Hansen'ın da bu ürünü, kullandığım diğer katikül yumuşatıcılar gibi bir etki gösterdi, ne eksik ne fazla. Süre olarak biraz kazancınız olabiliyor, tek farkı bu.
Tırnak etlerini keserek manikür yapan insanlarda daha çok fark edeceğini ve işe yarayacağını düşünüyorum. Bir daha almam sanırım, 30 lira verecek kadar ihtiyacım yok bu ürüne. Ama dediğim gibi, siz keserek işlem yapıyorsanız işinize yarayabilir.

xx

1 yorum:

  1. Merhaba, Beğendiğin diğer cuticle yumuşatıcı ürünleri de yazabilir misin?

    YanıtlaSil