26 Aralık 2014 Cuma

Burberry "My Burberry" Parfüm: Yıllar Sonra Yeni İmza Parfümüm


Günaydın!
Bloğumun 5 yıllık mazisinde, ne zaman olduğu farketmeksizin, bir şekilde beni takip etmeye başlayan herkes, imza parfümümü bilir. Givenchy Absolutely Irresistible benim yıllardır kullandığım, değiştirmeyi hiç düşünmediğim parfümümdü. Her güzel şey gibi, onu da piyasadan kaldırmaya karar verdiler ve ben bu süreçte bir sürü parfüm denedim. Hiç biri, Givenchy kadar beni etkilememişti. Ta ki yeni seri Burberry kokusu olan My Burberry'yi deneyene kadar.



Burberry benim için trench coat'dur, safkan İngiliz ekolüdür. Ötesiyle pek ilgilenmem. Yani ilgilenmezdim. Hiç aklımda yokken mağazada denediğim ve resmen başında dikilip kaldığım My Burberry, parfüm aşkımın yönünü değiştirdi. Burberry çalışanı da, bu serinin tamamen farklı bir paketleme ve pazarlamayla sunulduğunu, normal Burberry parfüm line'ından çok daha değerli olduğunu söyleyince alma fikrimi kesinleştirdim.



Böyle bir zerafet, böyle bir kaliteli sunum olamaz. Fotoğraflarını çekerken bile ayrı bir zevk aldım. Kendiliğinden fotojenik bir parfüm şişesi ve kutusu. Altın rengi konsept paketlemenin ve şişenin her yerinde kendini gösteriyor.



Kokusuna gelince... Çiçek kokusundan şaşmadığımı ve baharatlı/aşırı şekerli kokulardan hoşlanmadığımı daha önceki yazılarda belirtmiştim. İstikrarım baki, yine muhteşem bir çiçek kokusu. Feminenlik resmen tavanda, mesela çok severek kullandığım ve Givenchy gidince yeni imza parfümüm olmasına neredeyse kesin gözüyle baktığım ama yerini Burberry'e kaptıran Jimmy Choo çok daha maskülenimsi/unisex bir kokuydu.


Üst notaları: Bergamot, tatlı bezelye yaprağı
Orta notalar: Sardunya, altın ayva, frezya
Alt notalar: Şam gülü (sadece Mayıs ayında yetiştirilebiliyor), Centifolia, paçuli

Daha ne söylemem gerek bilmiyorum, sadece şu kesin ki bu parfüme net bir şekilde aşık oldum. Bundan sonra şişelerce bitirmeye hazırım.

My Burberry 50 ml fiyatı 300 TL, 90 ml 430 TL satış fiyatıyla tüm zincir kozmetik mağazalarında bulunabiliyor. Sephora'da yılbaşına kadar bu parfümün de dahil olduğu bir kampanya var sanırım, emin değilim.




Parfümün tanıtım çekimlerinde ikonik model Kate Moss ve yeni gözde Cara Delevingne'in yer aldığını da söyleyerek yazıyı sonlandırıyorum!

xx


4 yorum:

  1. Kalıcılığı çok kötü malesef. Siz ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam aksine fazla bile kalıcı olduğunu düşünüyordum. Tenden tene çok değişiyor parfüm kalıcılığı, herkes farklı deneyimliyor maalesef:(

      Sil
  2. Harika bir parfüm.Güle güle kullan.
    sevgiler..

    YanıtlaSil