5 Kasım 2014 Çarşamba

Jo Malone Wood Sage&Sea Salt


Günaydıııın!
Pazartesi günü ufacık boşluğumda Next Level'a gidip Jo Malone Wood Sage&Sea Salt'u almayı 10 gün öncesinden kafama koymuştum, sonuçta da koşa koşa gidip aldım.

Good motning y'all!
I had planned to purchase Jo Malone Wood Sage&Sea Salt approx. 10 days ago, and on Monday I made it real!



Bu benim ilk Jo Malone alışverişim, çünkü daha önceleri gidip beğendiğim kokular olmasına rağmen küçücük şişeye 150 lira verecek kadar sevdiğimden emin olamamıştım. Son gidişimde Wood Sage&Sea Salt yeni çıkmıştı ve kokladığım andan itibaren aklımdan çıkmadı. Bu parfüme o parayı verebileceğimden emin olduktan sonra aldım ve.....BU NASIL HARİKA BİR KOKUDUR?

Normalde koku tarif etmekte fena sayılmam ama bu kokuyu kesinlikle tarif edemiyorum, o yüzden alt notalarına vs. internetten bakabilirsiniz. Daha önce kullandığım hiç bi parfüme benzemiyor, gerçekten çok orjinal bir parfüm.

Jo Malone paketlemesi, kutusu vs. herşeyiyle İngiliz lüksünü yansıtıyormuş gerçekten, ilk alışverişte farkediliyor.

Bu kokunun mumunu ve kremini de alma düşüncesindeydim ancak mum 150, krem de 180 lira olunca vazgeçmek zorunda kaldım.

Aklımdaki tek soru işareti kalıcılığı. Genelde Jo Malone parfümlerin çok kalıcı olmadığı konusunda yazıları okuyordum geçen seneler içinde, umarım bunun kalıcılığı iyidir.

100 ml olanı fiyat açısından daha avantajlı bu arada, 300 lira, ancak ilk alışım olduğu için denemek üzere 30'luğu aldım. Memnun kalırsam büyük boyunu alacağım.

Sizin Jo Malone kokularından en sevdikleriniz hangileri? Tavsiyelere açığım!

This was my first ever purchase from Jo Malone cuz it's reeeally pricey as you know. After several visits in different times to Jo Malone store, last time has been a "click" moment included, cuz Wood Sage&Sea Salt was newly released and I was totally blown up by this scent. I was sure that I would buy this.

I generally don't experience any difficulties while describing scents but this one's so hard even for me, so you may wanna check the tones online. It smells like nothing that I have used before, it's so unique!

I was also gonna buy the candle and body cream of this scent but they were waaaay too expensive so I postponed that plan.

The only thing that I'm kinda sceptic about is the lasting of the scent. I read many reviews telling that Jo Malone scents don't last so long, so I hope this would last on me.

What's your fav. scents from Jo Malone?

xx

1 yorum: