8 Ekim 2014 Çarşamba

SIGMA F80 FLAT KABUKİ FIRÇA İNCELEMESİ//Review: Sigma F80 Flat Kabuki Brush


Herkese yeniden merhabalar!
Sigma fırçalara ülkemizde legal ve kesin yollardan ulaşabileceğimiz bir distribütör yoktu maalesef. Bir kaç hafta önce, Kozmela Sigma fırçaları getireceğini açıklamış ve internet sitesinden satışa koymuştu. İlk fırsat bulduğum an bu fırçayı satın aldım ama maalesef araya bayram girdi ve kargolar tatilde olduğu için elime ancak bugün ulaştı. Tabi ki ulaştığı an denedim, ve fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşmak istedim. Buyrunuz, karşınızda Sigma'nın en ünlü fırçası F80 Flat Kabuki!

Hey everyone!
We were long-awaited beauty community for Sigma brushes to release in Turkey and horray, it happened! As soon as I found out that Sigma was being sold online in Turkey, I ordered the most famous brush of 'em, F80 Flat Kabuki.





 Normal şartlarda, bir fırça markasından ilk kez bir ürün alacaksam bu göz için kullanacağım bir fırça olur, benim için ayırıcı kısım genelde burasıdır. Ancak Sigma için her zaman duyduğum ve kullanıldığını gördüğüm, övgüler alan ünlü F80 bu seferlik alışkanlığımı bozmayı başardı. İlk Sigma fırçam kendileri oldu haliyle.

Üzerinde güzelce işlenmiş el yazısı bir Sigma logosu bulunuyor, çok klas. Ama daha da klası, fırçanın kendisi. Çok ilginç bir şekilde estetik. Neden ilginç derseniz, neden estetik olduğunu açıklayamamamdan. Bir kere tahmin ettiğimden daha ağır ki bu iyi bir malzemeden yapıldığını tesciller, ama hala estetiği açıklamaya yetmiyor. Neyse, bana göre parlayan sapı ve dümdüz fırça kıllarıyla göze hitap ediyor.

In general, I would go for the brushes designed for eye area first-if I'm relatively new for the brand. But for Sigma, F80 was my ultimate gonna-be-first-to-try brush cuz it has tons of hype around so...Here it is.

It has a handwritten Sigma logo on the brush, which is kinda cool but there's more. It is strangely aesthetic-cuz I couldn't find the reason behind it. It looks luxury yet glowing but still...I'm not able to explain why I liked the design of this brush that much. 


Bu bir fondöten/likit/krem ürün fırçası olduğu için kılları oldukça sık. Yani, daha tanıdık bir yerden örneklemek gerekirse RT Expert Face Brush gibi. Lakin, üstü tamamen düz (flat) ve açısal olarak kabukiye benziyor. Bu sebeple daha eşit bir yayılım sağlayabiliyorsunuz. İlk denememde gerçekten flawless diye nitelendirilen bir fondöten dağılımı sağladı, hiç mütevaziliğe gerek yok. Gerçekten çok başarılı.
Tabi ki RT fırçada olduğu gibi, bu fırçanın da sorunu çok fazla ürün  kullandırması. Bu da kılların sıklığından kaynaklanıyor. Bunu dert etmediğiniz müddetçe hiç bir sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.

Due to the fact that this brush was designed for foundation application and for liquid products, it has really dense bristles which allow you to achieve an amazingly flawless and even application with your foundation. I really enjoyed this feature of the brush at the first application so I could immediately tell that I really really really loved it.

The only downside is that, just like RT Expert Face Brush, it makes you use lot more producy than you would normally do. If you don't mind that, you'll be good to go with this.


Bahsettiğim gibi, sadece fondöten değil likit ve krem allık/aydınlatıcılar için de dizayn edildiği belirtilmiş ancak ben bu konuda biraz şüpheci yaklaşarak deneyimlemiş bulundum. Neden bilmiyorum ama sanki çok yoğun bir uygulama sağlayacakmış da allık saçmalayacakmış gibi hissediyordum. Beni net bir şekilde yanılttı. Maybelline'in bordo krem allığını muhteşem bir sadelikle dağıttı.

Özetle, Sigma'dan alacağınız ilk fırça gönül rahatlığıyla F80 olabilir, yani bana göre. Ürünü Kozmela'nın internet sitesinden 69,90 TL'ye aldım, ancak bir fırça daha alırsanız bir adet hediye fırça veriyorlar sanırım, emin değilim. Bir bakın derim.

As I mentioned before, this was designed for ALSO cream and liquid products but I was kinda sceptic about trying cream blush with this brush. I don't know why but I felt like it was going to apply too much on and I was gonna look like a clown or sth. But I realized that I was totally wrong with my prejudices. It performed very well with Maybelline cream blush of mine which is in a kinda risky color.

To sum up, you may purchase F80 without any hesitation, I really liked it.

xx


3 yorum:

  1. Mineral ürünleri uygulamada da inanılmaz başarılı. Youngblood toz pudra-fondötenimde en iyi bu sonuç veriyor=) Güle güle kullannn

    YanıtlaSil
  2. Düz fondöten fırçası diye satılan ama fondöten sürmeye yaramayan fırçamı saymazsak kendileri benim ilk fondöten fırçam sayılır.
    İlk kullandığımda oha çok ürün yiyor dedim senin gibi. Fondöteni direkt üstüne dökmüş normal kullandığım kadar. Sonra elimin tersine kullanacağım kadar ürünü döküp fırçayla minik minik alınca daha mantıklı bi iş yapıtğımı gördüm.
    Expert Face mi bu mu diye çok soran olmuştu arkadaşlarım arasında ama benim gözümde bi tık daha başarılı bu fırça. Ürünü daha güzel yayıyor daha kapatıcı bir hal veriyor.
    Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu soruyu sormazsam olmaz çünkü bu fırçayı almayı planlıyorum, bendeki RT Expert Face brush ın kılları bana sert geliyor sanki yüzümü oyacakmış gibi, bunun kılları nasıl expert e göre?

    YanıtlaSil