29 Ekim 2014 Çarşamba

Sephora Alışverişi+GLAMGLOW SUPERMUD İncelemesi//Sephora Haul+GLAMGLOW SUPERMUD Review


Günaydın!
Hepimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun! Balkonlarda asılı bayrakları gördükçe içim açılıyor sabahtan beri.

Bugün, söz verdiğim gibi, iki gün önce Sephora'dan aldığım bir kaç parça ürünü paylaşacağım.

Today, I'll be sharing my Sephora haul which I've had several days ago.


Instagram'da tüm servetimi bıraktım dediğim bu skincare ürünleriydi, Sephora'da servet harcamak için çok bir şey almaya gerek yok malumunuz. :/

Bugün Glamglow maskenin incelemesini yapıp bir sonraki postta da Algenist'i incelemeyi düşünüyorum, ama araya testerlarının büyük kısmını tükettiğim diğer Glamglow'u da sıkıştırabilirim, bakacağız.

I'll be reviewing only Glamglow Supermud today, and later I'll be reviewing the rest.




Glamglow maskelerin ününü duymayan kalmamıştır diye tahmin ediyorum. Bütün ünlülerin cilt bakımında kullandığı sloganıyla ortaya çıktı ve sükse üstüne sükte yarattı. Türkiye'de satılmaya başlandığından beri alıp almamak konusunda oldukça gidip geliyordm çünkü benim için bir maskeye 175 lira vermek çok kolay yapılabilecek bir hareket değil. Gerçekten gözden çıkaracağım paraya değeceğine inanmam lazımdı.
Tam da bu noktada hepinizin tanıdığı muhteşem fıstığım Duygu, elindeki üç Glamglow maskenin incelemesini Youtube kanalında bir videoda yaptı ve o an almaya karar verdiğim an oldu.

I don't think that there's anyone who didn't know the hype of these Glamglow masks. They claim that Hollywood stars and celebrities use these on their routines. I was really sceptical about these and couldn't decide to spend tons of money on a single mask. It's really expensive, at least for my budget. But after I watched the video of amazing Duygu on Youtube in which she reviews three of the Glamglow masks, I immediately decided on buying this.



Supermud, ilk patlamayı yaratan ürün olduğu için seriye onunla başlamak istedim. Kutuyu açtığınızda sizi bir "Hello Sexy" karşılamasıyla selamlıyor, sonra da içerisinden bilgilendirici bir kaç sayfa ve kullanım talimatları çıkıyor.

It salutes you with a "High Sexy" message on top, and the box includes the instruction cards and stuff too.



Sonunda maskenin kendisine ulaşıyoruz. Kapağındaki büyük yıldız çok şirin! Sade ve temiz bir dizaynı var.

Finally, we get to see the product itself. The huge star on the lid is so cute! The packaging is simple and clean!




Maske, siyaha yakın bir kil maskesi. Evde yaptığımız(saf kili belirli maddelerle karıştırarak elde ettiğimiz) kil maskeleri kadar toprak gibi olmasa da çamur kıvamında olduğu kesin. Kokusu muhteşem değil ama nanemsi bir keskinliği var. Çok da kötü koktuğunu düşünmüyorum yani.

Bu maske, özellikle siyah noktalar, sivilceler ve renk pigmentasyonunun eşitlenmesi konusunda oldukça iddialı. Ben de siyah nokta konusundan oldukça müzdarip biri olarak çok fazla umut bağlayarak ilk uygulamamı yaptım.

Sonucu daha ilk kullanımda göreceğim söylendiği için gerçekten heyecanlıydım ve heyecanıma da kesinlikle değdiğini söyleyebilirim.

It's really promising on the black heads and blemishes so being a black head freak, I had so much expectations on this mask.
It's muddy, as you can already tell by its name, and it smells minty in a really harsh way. Not the best scent for a skincare product but not so bad that you can't handle.

I was told to see the results after the first use so I really put the tides high and I gotta say that it really worked!



Yüzümün tamamına değil, sadece şikayetim olan bölgelere yani burun, çene ve alın olarak T bölgesine sürdüm, elimde kalanları da yanaklarıma yaydım. Gördüğünüz gibi ilk sürüşteki çamurumsu hali kısa süre içinde kuruyup açık gri bir renk alıyor cildinizde. Bazı parçalar kurumuyor içinde, bu da oldukça ilginç tabi. 15 dakika civarı yüzümde beklettikten sonra yıkadım, zaten kuruduğu için hafif hafif tozlar dökülmeye başlamıştı. Sürdüğünüz yerlerde gözenekleriniz olduğundan 2 kat büyük bir şekilde nokta nokta gözükmeye başlıyor, sanki sünger boşluklarıymış gibi oluyor ki bence çok berbat gözüküyor, iyi ki gerçekte gözeneklerimiz bu kadar belli değil dedirtiyor. O yüzden aynaya çok sık bakmamayı tercih ettim.

Yıkadığımda GERÇEKTEN gözeneklerimde gözle görülür bir temizlenme gördüm. Beklentiye girdiğim için çıtayı oldukça yüksek tutmama rağmen sonuçtan çok memnun kaldım. Siyah noktalarım tamamen bir anda gitti diye bir şey söylemiyorum bakın, burnumda siyah noktaların en yoğun olduğu yerde %70 civarı diyebileceğim ölçüde temizlenme ve %100 gözenek küçülmesi gözlemledim. Hele cildin yıkama sonrasındaki yumuşaklığı ve ışıltısı üzerine tuz biber oldu.

Korkarak, paramı çöpe atmış olmayı göze alarak aldığım Glamglow Supermud beni çok çok çok mutlu etti! Sonuçtan inanılmaz memnunum ve ne olursa olsun bittiği gibi hemen yenisini alacağım.
Bana sorarsanız, hiç düşünmeden alın.

I applied only on the T zone rather than my whole face. It exaggerates the pores on the areas that you applied the product, it looks terrific! You thank God that they don't look that huge in real life! Almost like a sponge-like spaces on your face, ugh disgusting. But, after rinsing off, you see that those huge pores really got smaller and the black heads reduced in a visible amount. I don't say that it cleaned off ALL my black heads and they don't exist anymore, no. BUT my pores definitely got smaller and the black heads' amount have been declined. With regular use, I'm sure that they'll all be gone.
I strongly recommend this product, it's worth spending a bunch of money, trust me!

xx


1 yorum:

  1. İnanılmaz faydalı bir yazı olmuş ben de Duygu'nun videosunu görünce beyaz olan maskeyi almaya karar vermiştim ve alıp almamak arasında epeyce bocaladım çünkü bir maske için 175 tl gözüme çok fazla gözüktü ama şimdi gönül rahatlığıyla alabilirim bu yazıdan sonra umarım ikinci kullanımda daha çok işe yarar sevgiler:)

    YanıtlaSil