16 Ekim 2014 Perşembe

MAC Fling Kaş Kalemi İncelemesi//Review: MAC Brow Pencil in Fling


Günaydııın!
Umarım hepiniz iyisinizdir ve umarım bu yazıyı elinizde çayınız/kahvenizle keyif içinde okuyorsunuzdur!
Dün Mac'e gidip ufak bir alışveriş yaptım, Instagram'ımı takip edenler biliyordur zaten. 2 ürün aldım ve ikisini de hemen fotoğraflayıp denedim. İlk olarak incelemesini yapacağım ise bu kaş kalemi olacak, daha sonra ikincisinin postunu yayınlayacağım.

Hey everyone!
I hope everyone's feeling amazing and reading this blog post with a delicious cup of coffee in their comfort couches.
Yesterday, I had a tiny Mac purchase and I immeditaley tried them, yes there are one more product. We'll start with this brow pencil!




Takipçilerim bilecektir; kaşlarımı her zaman Omega'yla dolduruyorum. Renginin sıcak olmaması vs. tüm bunlar etken, daha önce bunun üzerine bir yazı yazmıştım zaten. Kalem kullanmamamın sebebi de çok "yapılmış", doğaldan uzak çizim gibi bir görüntü vermesiydi.
Ancak kaşlarımdaki tüyler çok çok seyrek, ve özellikle kışın iyice çelimsiz bir hal alıyorlar. Farla doldururken o ince boşluklara girip boyutlu bir görünüm sağlayamıyor bu yüzden. Kaşları gür olanlar için kesinlikle kalem değil far öneriyorum ama benim gibi seyrek ve ince kaşlarınız varsa kalem kesinlikle kurtarıcı.

My followers'll remember, I always use Omega to fill in my brows. But my brows are so sparse and don't have a great amount of volume anyway. So, I needed to switch to the pencil which gives more fulling effect-that's why I was kinda refrained from using pencil for years but now I need that boost.




Fling, Mac'in kaş rengi skalasındaki en açık renk. Sarışınların (yani kaşları da sarımsı olanların) bu rengi kullandığını biliyordum uzun süredir ama benim kül rengi kaşlarımda çok karamelimsi/sarımsı duracağını düşündüğüm için hiç denememiştim. Dünkü alışverişimde Hikmet MUA bana Fling'in kesinlikle olacağını, tenimin daha koyusunu çok garip göstereceğini söyledi ve orada uyguladı. Uygulamadan sonra tüm acabalarımdan kurtuldum, ne sarı ne kahverengi hiç bir renk değişimi yapmadan kaşlarımı çooook doğal bir şekilde doldurdu.

Fling's the lightest brow shade in Mac line, and I knew that blondes were using this color. I have ashy eyebrow color so I was in doubt that it'd look so caramely-yellowish on me. MUA on Mac applied me this color and strongly suggested this one for me. After application, I was totally convinced. No color change at all, just that uummpph on the brows but still so natural.



 Bakın, hiç bir sarılık yok! Kaşlarımın arasındaki ufak tefek boşluklar hala görünüyor ki tam olarak istediğim görüntü buydu zaten, kalıp gibi durmaması. Ama başlangıçtaki seyrekliği tamamen kapattı ve kendi kaşımmış gibi durdu. Kaşımın doldurulmamış hallerini daha önceki postlarda paylaşmıştım, oradan da farkı anlayabilirsiniz.
Omega'da görüntü buna benzer olsa da, yakınlaşınca aradaki boşluklar çok belli oluyordu. Örtmesi pek olmuyordu yani. Kaşlarım daha gürleşince Omega'yla dönüşümlü devam edebilirim ama şimdilik Fling benim için tam ihtiyacım olan ürün.
Kalemi Mac'ten 59 TL'ye alabilirsiniz.

See? There's no yellow tint at all. It filled my brows but still visible bald tiny spots available which gives that natural look that I wanted. It strongly filled the beginning of my brows which are the weakest part, but still not looking fake at all.
I really loved this pencil!
xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder