6 Eylül 2014 Cumartesi

MAC Brow Set Kaş Maskarası İncelemesi//Review: MAC Brow Set Brow Mascara


Herkese iyi haftasonları diliyorum!
1 haftadır yeni yazı yazmıyorum, öncelikle bunun için kusuruma bakmamanızı rica ederek başlayacağım. Daha yeni yazısını yazdığım Cavialarımın biri, Fındık, maalesef hayatını kaybetti. Sapasağlamken sabah kafesinde ölü buldum. Benim için gerçekten çok üzücü ve yıkıcı oldu. Şimdi Bisküvi'yle ilgilenip onu yalnız hissettirmemeye çalışıyorum.
İşte bu nahoş olay yüzünden hiç bir şey yapmak istemedim.

Have an amazing weekend everyone!
I have not been publishing a new post for a week or so, I'm sorry about lacking on blog but I had a heart-breaking week which was caused by the death of my Guinea Pig, Findik. They were two, as you may know from the previous post that I introduced them to you, and the other boy of mine remains. I hold him anytime I feel like he's being alone due to Findik's death so... I felt worse than ever when I saw him laying there dead, cried for hours and wanted to do nothing except of holding my survived one.



Ama hayat devam ediyor tabi ki, o yüzden bloğa Mac'in kaş maskarasıyla dönmüş bulunuyorum. Çok ününü duyup son 2-3 aydır merak etmeye başladığım bu ürün bana sevgili kuzenimden doğum günü hediyesi olarak geldi. Doğum günümde her yıl bir post yazardım güne dair ama bu sene Fındık'ın ölümü tam da doğum günü akşamıma denk geldiği için o da arada kaynamış oldu.
Her neyse, velhasıl kelam doğum günü hediyelerimden biri olması beni cidden sevindirdi çünkü bir türlü bir kaş maskarasına 60 lira veresim gelmiyordu.

But life will go on and I'm back with the review of Mac Brow Set which I've been wondering about for 2-3 months. My cousing got this for me as a birthday gift so I could be able to test it.



Kaşlarım hiç gür değil ve çok uzamıyorlar. O yüzden hiç bir zaman "kaşlarım yerinde dursun gün içinde oraya buraya dağılmasın" şeklinde bir ihtiyacım olmadı. Bu ürünü sadece merakımdan denemek istemiştim ve denediğim anda neden ihtiyaç duymadığımı ve almayı sürekli ertelediğimi anladım.

Bu arada, bendeki gördüğünüz gibi şeffaf ama renkli olanları da var. Tabi ki renk alternatifleri çok sınırlı ve bana göre hepsi çok koyu.

Klasik maskara gibi bir tüpte geliyor ve fırçası da aynı şekilde. İğrenç bir kokusu var, aşırı derecede rahatsız oluyorum ki ben ürün kokularından midesi bulanacak dereceye gelen bir insan değilimdir. Uhudan hallice bir kokusu var ve çok keskin.

I don't have very full brows so I have never felt any need of setting my eyebrows in a place but still I wanted to try. As soon as I tried, I realized why I didn't need this at all again.

It smells awful, so harsh and disturbing. It has colors but mine is clear and alternatives are so limited.



Yukarıdaki üçlüde ilk fotoğraf tamamen doğal kaşlarım, ikincisinde her zamanki doldurma şeklimle doldurmuş halim (Mac Omega) ve sonuncusu da Brow Set uygulanmış hali.
Brow Set uygulamadan önce kaşlarım daha gür ve doğal duruyorken onu sürdükten sonra hem genişlik olarak inceldi hem de görüntü yapaylaştı.
Üstüne üstlük aradaki boşluklar daha belirginleşti çünkü kaş kıllarını birbirine yapıştıyor en sade haliyle açıklamak gerekirse.
Bırakın bu ürüne 60 lira vermeyi, Mac'ten uzun zamandır bu kadar pişman olduğum bir ürün olduğunu hatırlamıyorum bile.
Çok gür kaşlarınız varsa dahi oldukça yapay bir katman oluşturuyor, evet gür kaşlı insanların kaş görüntülerine de baktım. Kesinlikle gereksiz hatta makyajı bozan bir ürün olduğuna inanıyorum.
Hediye olmasaydı ve kendi paramla almış olsaydım ciddi anlamda üzülürdüm.
Büyük ihtimalle bir daha kullanmayacağım, ihtiyacı olan birine vereceğim çevremden (teatral makyajlarda kaşları kapatmak için önce prit gibi bir uhu sürülür ya, o aşama için, yoksa kimsenin günlük makyajı için bu ürünü verip ona kötülük yapmam.)

Herkese tekrar rahat ve huzurlu bir cumartesi diliyorum.


The above photo contains 1-natural eyebrows of mine 2-classic eyebrow filling routine added (Mac Omega) 3-Brow Set added.
Before applying Brow Set, my eyebrows were looking much more natural and fuller. When I applied it, it sticked all the hairs of my eyebrow  together and this decreased the width and fullness of my eyebrow. 
Moreover, it looks so fake and sticky to look at, just like you put glue on your eyebrows. 
This was the by far worst choice of mine from Mac. It ruins all the completed look.
If you have fuller eyebrows, I still think that it'll not look so flattering cuz I just checked the fuller eyebrow application photos and it didn't changed my mind, still awful. I don't think that I'll use it ever again.

xx

2 yorum:

  1. Öncelikle basin sagolsun sevgili Beauty gore, cok uzuldum, oysa cok biz kizimla cok zevmistik minik findigi, kas maskarasi vs. Cok:-)buyuk dert, ben tweezerman kas setini kullaniyorum, icinden kucuk bir sabitleyici cikiyor ve cok dogal duruyor ( blogda yazmistim ), boyner magazalarina yolun duserse belki bir goz atmak istersin, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ahhh fındığına çok üzüldüm :-((

    YanıtlaSil