1 Eylül 2014 Pazartesi

Bu Yaz Neler Kullandım?: 2014 Yaz Sonu Kozmetik Derlemesi//The Products That I Used in Summer 2014


Eylülün ilk gününden herkese merhabalar!
Yazı noktalayıp sonbahara başladığımız bugünde, yaz dönemi boyunca sürekli kullandığım ürünleri topluca paylaştığım bir post yazmak istedim.
Bu yazıda temizlik ve bakım rutini ürünleri olmayacak, sadece kozmetik.

*Bahsettiğim tüm ürünlerin detaylı incelemeleri ayrı ayrı bloğumda mevcut, sol üstteki arama çubuğuna ürünün ismini yazmanız yeterli.*

Buyrun, başlayalım!

Salutes to everyone on the first day of September!
I'd like to share the products that I've continously used in summer 2014, enjoy!


Yazın herkesin yaptığı gibi, ben de çok daha hafif ve minimal makyajlar yapıyorum. Hatta bu yaz, sıfır makyajla dışarı çıktığım günler geçen yazlara göre çok daha fazla oldu. Yüzümde fazlalık yapacak hiç bir şey istemedim açıkçası.

I used minimum amount of product within the past 3 months and I had much more no-make up times than the past summers.


En önemli ve vazgeçilmez ürünümle başlıyorum tabi ki; o da güneş kremi. Bana çok fazla bu konuda soru mailleri geliyor ve herkesi blogdaki tek güneş kremi inceleme yazıma yönlendiriyorum çünkü yıllardır hiç değiştirmeden La Roche-Posay Anthelios XL 50+ kullanıyorum yüzüm için. Aşırı derecede memnunum, bu yaz da rutinim değişmedi bu konuda.

I've been using La Roche-Posay Anthelios XL 50+ for ages and I'm super pleasant about this sun screen so I kept on using it.


Bildiğiniz üzere benim taptığım fondöten Nars Sheer Glow, yüzüncü şişeyi almak üzereyim resmen. Ama yazın kesinlikle bana çok fazla geliyor.
BB kremler ve görüşlerimdeki değişimlerle ilgili bir yazı yazmıştım Pure Beauty'nin bu ürününün incelemesinde, orada da belirttiğim gibi BB krem algımı değiştiren ve tüm yaz her makyajımda kullandığım ten grubu ürünü budur.

My holy addiction Nars Sheer Glow is a bit too heavy for me for the summer time so I used this Pure Beauty BB Cream all the time. It's pretty amazing.


Yine yaz sezonu değişimlerinden biri olan Rimmel Wake Me Up kapatıcı, tüm yaz hiç durmadan kullandığım kapatıcım oldu. Başka hiç bir şeye elim gitmedi çünkü yapısı çok hafif ama kapatıcılığı da benim göz altlarım için oldukça yeterli. Bu kapatıcıya bayıldığımı bilen biliyordur inceleme yazımdan.

Rimmel Wake Me Up Concealer was my go to concealer for the whole summertime, I really really really love this light-but-effective product.


Baz tercihim yıllardır değişmediği gibi bu yaz da değişmedi, tabi ki Mac Painterly Paint Pot.

A classic base of mine has not changed; Mac Painterly Paint Pot.





Yazın kullandığım farların çoğu bu iki palettendi, o yüzden ayrım yapmayıp ikisini de listeye koydum: Lorac Pro ve Urban Decay Naked 3.

The huge portion of the eyeshadow consumption of mine was from these two palettes in summer: Lorac Pro and Urban Decay Naked 3.


Yaz kış değişmeyen jel eyeliner'ım Mac Blacktrack bu yaz da başroldeydi zira kuyruklu eyeliner olmadan yapacağım bir makyaj benim için hayal bile edilemez.

Mac Blacktrack is performing the lead role of the game as always cuz I can never imagine a look without winged eyeliner.


Tabi ki smokey/dağınık/buğulu göz makyajlarım için kopkoyu bir kahverengi olan Mac Coffee bu yaz sıkça kullandığım bir ürün oldu ki genelde göz kalemlerine pek elim gitmez.

For the smokey eye looks, I used Mac Coffee which is pretty surprising cuz I generally don't use pencil eyeliners.


Rimelimi de değiştirmedim tahmin edebileceğiniz üzere, Mac Haute&Naughty Too Black Lash aynen devam.

I did not change my mascara routine so Mac Haute&Naughty Too Black Lash keeps the fame on.




Kontur ürünüm de demirbaşlar kategorisinde olduğu için değişmedi bu yaz da; NYX Taupe.
Allık olarak daha doğal olduğu için krem allıklara ağırlık verdim ve tabi ki tercihim çokça övgümü alan Maybelline Master Glaze 50 numara oldu.
Toz allık kullanmak istediğimdeyse, 3 yada 4 yıl önce çıkan Mac koleksiyonundan aldığım bu devasa mordan pembeye ombre allığı tercih ettim çünkü kışın elim pek gitmiyor ve çok büyük o yüzden kullanıp azaltmak istedim.

Contour product of mine has not changed, still NYX Taupe.
As blush, I gravitated towards cream blushes and I really enjoyed using Maybeline Master Glaze in no. 50, it gives a natural healthy look to your face.
When I want to use powder blush, I used Mac's giant ombre blush from the collection which was released 3 or 4 years ago.


Aydınlatıcım da en en en sevdiğim aydınlatıcı olan Mac Lightscapade idi bu yaz, genellikle ıslak uyguladım ve daha belirgin bir parlaklık elde ettim elmacık kemiklerimin üst kısmında. Zaten ne kadar çok kullandığımı bombesinin yok olmasından anlayabilirsiniz.

My highlighter of the summer was Mac Lightscapade which is my all time fav highlighter. I used wet most of the time to achieve more glowy finish.


Son olarak da, bu yaz sürekli kullandığım iki rujdan bahsedeyim: Nars Goodbye Emmanuelle ve Mac Viva Glam Nicki Minaj. İkisi de oldukça neon, parlak pembeler.

Lastly, my summertime lipsticks of 2014: Nars Goodbye Emmanuelle and Mac Viva Glam Nicki Minaj.

Siz bu yaz hangi ürünleri kullandınız? İçlerinde benimkilerle aynı olanlar var mı?

xx

3 yorum:

  1. scrabble konseptine bayıldım :) MAC PPP ve Blacktrack jel eyeliner benim de yaz-kış vazgeçilmezim...

    YanıtlaSil
  2. Canıım ! Yine herzamanki gibi harika bir yazı olmuş umarım bloğu bırakmassın, seni çok seviyoruz :* <3

    YanıtlaSil
  3. Rimmel'in kapatıcısını bende çok merak ediyorum. En kısa zamanda edineceğim. Umarım senin kadar memnun kalırım. Sevgiler :*

    http://damlaslifebox.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil