21 Haziran 2014 Cumartesi

EOS Lip Balm İlkbahar 2014 2'lisi İncelemesi// Review: EOS Spring 2014 Duo Lip Balm Set


Herkese iyi haftasonları!
1 haftalık bir ara vermiş oldum bloğa çünkü çok heyecanlı ve benim için hayatta bir kere olabilecek kutlamaların hazırlığı içerisindeyim. Eğer beni instagramımdan takip ediyorsanız, zaten biliyorsunuzdur. 
Bugün de, ufak bir ara bulabilmişken, bir süre önce aldığım EOS Lip Balm ikilisinin incelemesini yapmak istedim. 2014 baharı için çıkarılmış limited bir seri kendileri, ama genel olarak EOS Lip Balm çılgınlığıyla ilgili yorumlarımı da içerecek.

Have an amazing weekend guys!
I've not been posting for a week due to the great excitement that I feel for the once-in-a-lifetime experience of mine. If you follow me on instagram, you already know. 
But today, I found a little time to break and wanted to post a review of EOS Lip Balm Duo which was a limited edition, for spring 2014.





Hepimizin bildiği üzere EOS Türkiye'de satılmıyordu en ünlü olduğu dönemde. Geçen ay alınan bilgilere göre eczanelere gelmeye başlamış ama tabi ki oldukça abartılı bir fiyatla. Zaten aksi olsa şaşardık. Ama tabi koleksiyon ürünleri, limited editionlar vs. gelmeyecekmiş. O yüzden bunu almak için hala çaremiz Instagram. 
İçerisinde bir adet Strawberry Sorbet ve bir adet Passion Fruit bulunuyor.

This duo includes one of a Strawberry Sorbet and a Passion Fruit inside.





Bu ikiliyi gördüğüm an dayanamayıp siparişime eklemiştim ama EOS'lerin tüm bu üne değmediğini biliyordum. Sadece kokusu, görüntüsü, rengi, şirinliği için aldım. Beklentim tabandaydı, gerçekten öylesine bir alışveriş olacağını ve renklerine kokusuna bayılmakla kalacağımı biliyordum ki öyle de oldu.
EOSler, kesinlikle bu kadar üne ve reklama değmiyor. Nemlendirmeleri yok bile denebilir, Baby Lipslerinki daha fazla örneğin. Bi lip balm nemlendirmiyorsa ne yapıyordur ki zaten? Evet hiç bir şey yapmıyor. Sadece şirin. Ve evet, kokuları da çok güzel. Gözüm doysun, dekoratif dursun, görüntüm olsun diyorsanız alın derim. Nemlendirme istiyorsanız (çok doğal olarak yani) hiç yaklaşmayın, asla değmez.

I couldn't resist when I saw this duo but I knew that EOS lip balms were so overrated and they wouldn't perform very well. But I purchased anyway.
They definitely not perform AT ALL, they do not moisturize. If a lip balm does not moisturize, what the hell does it do? Nothing. They're just cute, their colors are pretty and they smell nice. That's all. If you want some decor for your room, get them.

xx

1 yorum: