7 Mayıs 2014 Çarşamba

Essie Beam Up Beyazlatıcı Base Coat İncelemesi//Review: Essie Beam Up Instant Nail Whitener


Merhabalar!
Bugün, Essie'nin ünlü tırnak beyazlatıcı base coat'u Beam Up'ın incelemesini yapacağım.

Hey guys!
Today I'll be reviewing famous whitening base coat of Essie, Beam Up.





Base coat sürmeye her zaman üşenirdim ama geçen ay yemyeşil bir ojenin tırnaklarımı kalıcı şekilde sapsarı yapmasının ardından sürekli base coat kullanmaya yemin ettim diyebilirim. 15 gün hiç oje sürmeyip bakım yapmama rağmen sararması geçmedi, uzadıkça düzeliyor yani. Uzama süresinde ben de biraz da olsa beyazlatacak ürünlerin arayışına girdiğimde en çok övülen ürünün Essie'nin Beam Up'ı olduğunu gördüm. 30 liraya Boyner'den aldım.

I'm so lazy to put base coat on. Actually, I was. Last month, a vivid green nailpolish stained my nails so bad that the yellowish look doesn't go away. I need to wait until all of the nail grow out and change the skin. While I was waiting, I searched for whitening products and I came across this one which was so hyped on blogs.




Belirtmem gereken iki şey var. Birincisi, bu ürün bakım ürünü değil. Yani tırnağınızın rengini yapısal olarak açmayı/düzeltmeyi vaad etmiyor. Yaptığı şey şu ki, kremsi beyazımsı rengiyle tırnağınızın rengini nötrlüyor. Şunu diyebilirsiniz: E ben açık renk bir oje sürsem de aynısı olur, ne farkı var ki? Hayır aynısı olmaz çünkü tırnağınızın taban rengi sarımsılaştığı için açık renk oje onu örtemeyecek ve berbat bir görüntü ortaya çıkacak. Bu ürünse, tamamen düzeltici. Dediğim gibi kalıcı bir etkisi yok, ojeyi sildiğinizde eski tırnağınız geri geliyor. Yani bu ürün nötrleştirici bir base coat. Üzerine oje sürüyorsunuz ya da tek başına bu şekilde kullanıyorsunuz. Ama tırnaklarınız sarıyken bunu sürmeden açık renk oje sürerseniz berbat görünür. Birinci işlevi bu.

İkincisi de, normal base coatlardan farklı olarak UV olması yani sararmayı daha başından önlemesi. Ben tabi ki çok geç aldığım için önlenecek bir durum yoktu ama tırnaklarım normal rengine dönünce bir daha sararmamasını sağlayacak bu ürün.

Ben açıkçası oldukça başarılı buldum. Tırnağınız sarardıktan sonra geriye alınamıyor maalesef, uzayana kadar beklemeniz gerekiyor. Bu süreyi normal atlatmak ve sonrasında bir daha sararmamasını sağlamak için mükemmel olduğunu düşünüyorum.

There're 2 points to highlight about this products. First, it doesn't bleach your nail. It doesn't change the color permenantly. It neutralizes the color of your nail and allows you to put lighter nailpolishes even if you have yellow nails. You may ask: I would just put a lighter color polish and would do the same, so what's the point? Actually no, the lighter polish would exaggerate the yellowness of your nail rather than neutralizing it. This gives you a neutral canvas to work on. 
Second; it has UV step which protects your nails from getting yellow from the beginning. I was too late for the protection step but when my nails turn back to normal, this will protect them to turn yellow again. 

I really liked this product as a base coat cuz it protects your nails. I truly recommend it.

xx

2 yorum:

  1. Tam da böyle bir şeye ihtiyacım var detaylı yayının için emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil