29 Mayıs 2014 Perşembe

Benri Kuru Şampuan İncelemesi


Merhabalar!
Benri'yi kare pamuklarına olan takıntılı bağlılığımdan başka bir şekilde kullanmamıştım daha önce. Gratis'ten gelen paketin içinden bu kuru şampuan çıktığında sevinmedim desem yalan olur. Hem elimdeki kuru şampuanın sonuna gelmiştim, hem de Benri'nin diğer ürünlerindeki performansını merak ediyordum.

Ertesi gün saçım hafiften sönmeye ve canlılığını kaybetmeye başlayınca, denemek için bundan iyi zaman olamaz diye ürünü uyguladım. Hiç uzatmaya gerek yok, ciddi anlamda çok beğendim.

Hacim vermesi kesinlikle çok başarılı, anında dolu bir görüntüsü oldu saçlarımın. Uygularken biraz yakından uygularsam beyaz iz bıraktığını farkettim ama yedirince geçiyor. Saçların bu hacimli hali sabahtan akşama kadar sürmüyor tabi ki, ama gününüzü kurtarır o kesin. Kokusunda da hiç bir rahatsız edicilik yok.

Ben çok memnun kaldım ve bu bitince kesinlikle tekrar alacağım. Eğer beğenmeseydim Benri'yi yerden yere vurabilirdim ama beni mahçup etmedi.

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder