7 Ocak 2014 Salı

Ufak Bi' Mac Alışverişi//Tiny Mac Haul





Günaydın!

Mac'e bu gidişim ihtiyaç dahilindeydi, annemin all-time favourite ruju olan Kinda Sexy'si bitmişti, benim de Mac'e gitmek canıma minnet, hemen almaya gittim. Tabi ki sadece onunla dönmedim, kendime de bir süredir aklımda olan Creme Cup'ı aldım.

Bu arada makinam yanımda değildi o yüzden fotoğrafları telefonla çekmek zorunda kaldım kusura bakmayın.

Good morning!

This time, the trip to Mac was out of necessity. My mom was out of her all-time favourite lipstick Kinda Sexy and I took this chance to go to Mac, again. For sure, I didn't end up buying the target product and turn back, yet I got Creme Cup for myself which I've been thinking about purchasing for quite some time.

Btw, I didn't have my camera with me so I had to take photos with my phone, sorry about that.

-Kinda Sexy




-Creme Cup




Tabi ki incelemeleri Mac Rujları İnceleme Serisi'nde olacak.

You'll be able to find the reviews on the Series of Mac Lipstick Reviews

xx

9 yorum:

  1. Merhabalar, blogunu keyifle takip ediyorum. Bir sorum olacaktı; bu rujların tam rengini ten üzerinde yayınlayacak mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, Mac Rujları İnceleme Serisi isimli yazı dizimde hepsi oluyor, bunları da ekleyeceğim bir sonrakilere:) Teşekkürler:)

      Sil
  2. Creme Cup <3 der susarım! :) Güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
  3. Kinda sexy'i ben de merak ediyodum, dudagindaki goruntusunu de yayinlarsan super olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, inceleme yazısında swatchları görebileceksin:)

      Sil
  4. Merhaba
    En sevdiğim ruj olan kinda sexy yi görünce yazmadan edemedim, en şahane ruj evet. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmadan edemedim ne demek, her zaman yaz! :) Teşekkür ederim:) <3

      Sil