15 Ocak 2014 Çarşamba

Toni&Guy Deniz Tuzu Saç Spreyi İncelemesi// Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray Review


Merhabalar;

Toni&Guy, geçen yıl Türkiye'de yaygın bir şekilde satılmaya başlanan (önceden sadece kuaförlerde bulunabiliyordu) ve marka değeri olduka yüksek olan bir saç ürünleri firması bildiğiniz üzere. Bu sebeple, ürünleri de normalde bir şampuana, spreye verebileceğinizden daha fazla. Ben de, belki de bu sebepten, çok istememe rağmen saç bakım seti, şampuan serisi gibi ürünlerini almaya yanaşmadım bu zamana kadar. Hala da yanaşmıyorum çünkü şampuan bir kere al sonra 5 ay kullanırsın tarzı bir ürün değil ve sürekli olarak bu parayı vermek istediğimden hala emin değilim.

Ama bu saç spreyi, geçen Temmuz'dan beri aklımda. Bu sefer dayanamayıp aldım, iyi ki almışım.

Toni&Guy is a high-end hair care brand as you all know, that's why I was not getting into mood to purchase all hair care line for my hair. It'd be so costly to re-purchase shampoo that is way more expensive than average shampoo price. But, this spray's been on my mind since July, and finally I got it.






Fiyatı 35 TL, 200 ml, aslında fena bir fiyat sayılmaz. Ürünün özelliği dalgalı ve kıvırcık saçların buklelerini belirginleştirmek ve bunu yaparken de denizden yeni çıkmışsınız gibi bir görüntü vermek. Benim saçlarım oldukça dalgalı, kıpkıvırcık olmasa da, ve uzun. Bu sebeple bakımı cidden zor, ve bazen dalgayla bukle arası garip şekillere giren bir saçım oluyor ki o görüntüden hiç hoşlanmıyorum. İşte bu sprey, o arada kalmışlığı kaldırdı. Kesinlikle var olan bukle/dalgalarınızı gözle görülür şekilde belirginleştiriyor ki dediğim gibi bazen birbirine girmiş dalgalar hiç de hoş olmayan bir saça sahip olmanıza sebep olabiliyor.

Hem ıslak hem kuru saça uygulayabilirsiniz ama benim saçıma en iyi geleni banyodan çıktıktan sonra sıkıp kurutmak şeklinde uyguladığım yöntem oldu. Kuru saça sıkınca pek işlevli olduğunu düşünmüyorum. En azından, ıslak saçla oranla daha az etkili. Ayrıca, muhhhhteşemmm bir kokusu var.

Saçta yağlanma ve yapışma yapmadığını söyleyerek bitiriyorum incelemeyi; ilk sürdüğünüzde yapış yapışmış gibi gelebilir ama bir süre sonra normalde dönüyor merak etmeyin.


It's 35 liras for 200 ml which is not that bad actually. It claims to give you a after-sea look by conceritizing your waves and curls. I have strongly wavey long hair, if not completely curly, and that's why it's so hard to take care of. Sometimes I get curls which are not actually curl at all, but somewhere between curl and wave and even straight- it can look disasterous. This spray made it disappear and strenghten my curls' appearance. 

You can apply on both dry and wet hair but the wet application worked best for my hair. And it smells ammmmazing.

It doesn't make your hair greasy and sticky-you may feel that it's sticky when you first apply it, but it fades away afterwards.

xx

7 yorum:

  1. Bende bu ürünü büyük umutlarla aldım. Fakat bence bu ürün benim gibi kıvırcığa yakın bukleleri olan kalın telli ve sık saçları olanlara göre bir ürün değil. Daha hafif dalgaları olan veya düz saçları olanlara göre. Çünkü çok elektriklendiriyor birbirine karışıyor saçlarım bir garip oluyor sevemedim o yüzden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benim anladığım, bu ürün herkeste farklı etki yapıyor. Bazı kıvırcıklarda da mesela ıslak gibi duruyormuş, bende öyle bir şey olmadı. Saçın o günkü durumuna göre bile değişir bence:/

      Sil
  2. Şampuanlarını hiç denemedim, şampuan dediğin şey hemen tükeniyor çünkü. Ama bir reconstruction saç maskesi var ki, anlatılamaz. Isıya karşı koruyucu spreyi, parlaklık verici spreyi ve serumu da oldukça başarılı. Bu spreyden ben pek bir performans alamadım çünkü saçlarım aşırı derecede yıpranmış olduğundan (bakır kızıldan bildiğin sarışın oldum çünkü) dalgalarım artık yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben recons. mask'i çok merak ediyorum, fiyatı ne kadardı hatırlıyor musun?

      Sil
    2. Fiyatı 40 TL ama Rossmann'de %25 indirimle 30 TL'ye aldım en son. Kesinlikle denemelisin.

      Sil
  3. http://lh6.ggpht.com/_VIA2SA6Q7-8/TcWElV3DNuI/AAAAAAAABwo/C2R3XyAniNg/s1600-h/13.jpg

    buna benzer bir allık önerebilir misin acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. Reconstruction Mask'in bayagi abartilmis oldugunu dusunuyorum. En azindan benim uzun yipranmis sacimda pek de ise yaradigini soyleyemeyecegim maalesef. Pek yuksek umitlerle almistim halbuki.

    YanıtlaSil