9 Ocak 2014 Perşembe

SONUNDA! URBAN DECAY NAKED 3 PALET İNCELEMESİ+SWATCHLARI//NAKED 3 PALETTE SWATCHES&REVIEW


Merhabalaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

*Mutluluk dansı*

Çok heyecanlıyım ve çok mutluyum çünkü, gördüğünüz üzere, sipariş verdiğim Naked 3'üm bu öğlen bana ulaştı! Yaaayyyyyyy!
Bu yazının fotoğraflarını o heyecanla nasıl çektim, fotoğraf çekimi bitene kadar denememek için kendimi nasıl tuttum o kısma hiç girmiyorum bile!

Bu paletin incelemesini yapan ilk Türk blogger olmanın haklı gururu içindeyim tabi. :)


Heeeeeeyyyy guuuuyyyyssssssss-ss-ss-ss-sss!

*Dance of happiness*

I'm soooooo excited and sooooooo happy cuz the Naked 3 palette that I ordered has just ARRIVED! Yaaaaay!
I won't even be talking about the impatience that I felt not to try this palette while I'm taking the photos!

I'm proud that I'm the first Turkish blogger reviewing this palette:)

Tabi ki o kadar kıtalararası yolculuktan sonra paletimi kürklere sardım, tacını taktım, baş köşeme koydum!

Surely, after all the long distance inter-continental trip, I put my precious palette on furs and put her(she's a girl, obviously, you know.) tiara on!

O zaman başlayalım, kutusundan fırçasına her şeyi görebileceksiniz bu postta.

Let's start then! You'll be able to see everything that it includes in this post.







Palet, karton bir kutunun içerisinde geliyor. Üzerinde altın rengi kabartmalı Naked 3 yazısı, alt kısımda içindeki farların editoryal fotoğrafları ve isimleri, arkada fırçanın ve içerisinde deneme boy primer potion'ların fotoğrafları mevcut. Yandaysa yine altın rengi kabartmadan Naked 3 yazısı ve Urban Decay logosu bulunmakta.

The palette comes in a carton box. It has Naked 3 writing on top, with gold embossed letters, the editorial photos of the eyeshadows and their names at the bottom, the photo of brush and sample size primer potions on the back, same Naked 3 writing and the Urban Decay logo on the side.






İçinden hepsi 1'er hafta yetecek büyüklükte 4 çeşit primer potion çıkıyor Orjinal olan, ışıltılı Sin, mat Eden ve Anti-Aging. Primer potionları aşırı merak edip hiç almaya elim gitmemişti, buna o kadar sevindim ki!

These primer potion samples will last one week each. There are 4 types; Original one, shimmery Sin, matte Eden and Anti-Aging. I was dying to try out primer potions but never ordered one, this is a huge gift for me!









Palet inanılmaz güzel bir rose gold renginde; zaten farların konsepti de rose gold renkler, birazdan göreceksiniz. Üzerinde dalga şeklinde kabartmalar var. Yine metal kalem kutusu şeklinde dizayn edilmiş. Altın rengi yazıların hepsi kabartma, pakette olduğu gibi. Arkasında da her Urban Decay ürününde mutlaka bulunan, mottosu ve telifli sahibi olduğu slogan olan "Beauty with an edge" yazılı.

Palette is in a gorgeous rose gold color. The eyeshadows're in the rose gold line too, you'll see in a minute. It has embossings like waves on the palette. The gold writing are also embossed. It's designed like a metal pencil case. At the back, it says "Beauty with an edge" which is a slogan and trademarked motto of Urban Decay.






İçinden bu iki taraflı fırça çıkıyor. Daha denemedim ama oldukça sağlam bir fırça, ayrıca çok da zarif.

It comes with this dual-ended brush. I haven't tried yet but it is a good quality brush and so elegant.



İlk bakışta hemen anlaşıldığı üzere, gayet soğuk ve pembe alt tonlu bir palet. Naked serisinin en soğuk tonlu olanı olduğu biliniyor zaten. İçerisinde 12 far var, 3'ü mat. Ayrıca paletin aynası oldukça büyük ki buna bayıldım. Fotoğrafta aynada jelatini duruyor, o yüzden o şekilde buzlu.

As you can recognize at the first sight, it's a very cool toned and pink based palette. It's known that this is the most cool-toned palette among all the Naked series. Moreover, it has a huge mirror which I really like. There's a protective layer which I didn't peel off on the photo.







Üstteki fotoğraflar gün ışığında çekilmiş doğal hali, tamamen bu renkteler yani.

The photos above were taken under the natural day light. They are so close to the real appearance of colors.





Üsttekilerse yapay mavi alt tonlu ışıkta çekilmiş halleri. Gördüğünüz gibi yapay ışıkta daha natural toprak tonlarında gözüküyorlar. Bence ikisi de ayrı güzel, ama orjinal tonları muhteşem tabi ki.

Photos above were taken under cool-toned studio lights. It looks more natural/earth toned rather than pink under artificial light. I think both appearances are really good, but the original colors are amazing as always.

Aşağıda göreceğiniz swatchların hepsi tek sürüşte elde edilen sonuçlar. Yani tüm paletin pigmentasyonu o kadar mükemmel ki tek dokunuş tüm rengi almaya yetiyor. Bu paletin sıfatları arasında "pigmentasyon kraliçesi" kesinlikle yerini almalı.

The swatches that you'll be seeing below are the results of only single swipe each. The pigmentation is so amazing that you don't need more to get the actual color. This palette should be defined as the "queen of pigmentation".




-STRANGE



Mat, ten rengi bir far olan Strange, paletin en açık rengi. Mac'in Brule'sinin aynısı. Çok iyi bir göz kapağı eşitleme ve aydınlatma rengi.

Strange is a matte, skin colored shade which is the lightest color of the palette. It's the same color with Mac's Brule. Great color to even out the skin tone on the eyelid and to highlight.

-DUST



Dust, paletin en çok dökülme yapan ve en büyük sim parçacıklarına sahip rengi. Garip bir şekilde sevdim, pembe ve büyük simli bir farı sevebileceğimi tahmin etmezdim. Ama ben de yabancı bloggerların yorumlarına katılıyorum; paletin en zayıf halkası bu far.

Dust is the one that has the most falL-outs and biggest sparkles. I weirdly liked it, I could never guess that I'd like an eyeshadow color like this. But I agree with the other reviewers; this one is the weakest link of the palette.

-BURNOUT



Açık pembeyle açık şeftali arasında olan bu farın ışıltısını çok yerinde ve yeterli buldum ve bu yüzden de çok sevdim. Biraz daha ışıltılı olsa çok ucuz görünebilirdi, tam kararında bırakmış Urban Decay.

I really liked this pinkish light coral color eyeshadow cuz the amount of the shine that it has is so controlled. If it was a bit more shinier, it would look disasterous.

-LIMIT



Kirli gül kurusu renginde olan bu mat fara gerçekten bayıldım! Hem aşırı pembe değil, hem doğal, hem de mat, harika bir seçim, cidden.

I looooved this color. It is dusty rose color, not so pink, matte, natural, AMAZING!

-BUZZ



Palette en sevdiğim renklerden biri kesinlikle Buzz. Pembeliği, ışıltısı, duruşu... Gerçekten çok bir şey söylememe gerek yok, inanılmaz bir renk.

This shade's one of my favs in the palette. Pinkness, shimmer, style...I really don't need to say more, it is PERFECT.

-TRICK



Trick, pembe bir altın rengi. Daha çok altın rengi olması ağır basıyor tabi, ama pembeliği hissedilir ölçüde. Oldukça parlak ve sıcak bir renk. Hatta paletteki tek sıcak renk diyebilirim. Çok iyi bir seçim, yine, yeniden.

Trick is a pinkish gold shade. It's more on the gold side but the pinkness is visible. Really shimmery and a warm shade-actually it is the only warm shade in the palette. Great choice, again.

-NOONER



Diğer bir mat renk olan Nooner, kirli pembeyle sütlü kahverengi arasında. Aynı Limit'e bayıldığım gibi, buna da bayıldım. Muhteşem bir dış V rengi, aynı zamanda geçiş farı.

Another matte shade, Nooner, is somewhere between dusty rose and pale coffee brown. Just as I adored Limit, I adored Nooner too. Great transition color, also outer V shade.

-LIAR



Liar, pembe alt tonlu ışıltılı bir taupe. İçerisindeki kahverengilik de belirgin. Çok değişken bir renk bence, göz kapağında inanılmaz güzel duruyor.

Liar's a pink under-toned taupe. It has visible amount of brown in it. Very versatile color, it looks amazing on the eyelid.

-FACTORY



Pembesi bol bir koyu kahverengi olan Factory, göze uygulandığında daha kahverengi duruyor. Yani swatch pembemsi gözükse de oldukça kahverengiye dönük bir renk. Ben bunu tüm göz kapağıma uygulayıp dağıtarak smokey bir görüntü yakalamak için kullanacağım, çok çok çok sevdim.

Factory looks more pinkish on the swatch than it's on the eye. It's actually heavily brownish shade. I'm planning to create a smokey eye look with this, loved loved loved it!

-MUGSHOT



Mugshot, swatchta göründüğünden çok daha küllü bir renk. Griye çalan bir yapısı var, oldukça soluk. O kadar özgün bir renk ki daha önce hiç bir yerde görmedim desem yalan olmaz. Palette çok başarılı bulduğum renklerden biri.

Mugshot is actually more greyish than it shows up on the swatch. Pale, muted brown with a shimmer I would say. It's a very unique color, never seen anything like this before. Another amazing color from the palette.

-DARKSIDE



İşte bu harika bir renk (sanki diğerleri değildi)! Grimsi, mavimsi, taupe'umsu, hafif ışıltılı koyu bir renk. O kadar güzel ki bakmaya doyamıyorum, her gün kullansam bıkmam!

This is, ladies and gentleman, an ammmazing color (as if the other were not). It's greyish, blueish, taupeish, shimmery dark color. It's soooo beautiful that I wouldn't get bored if I used it everyday.

-BLACKHEART




Blackheart, paletin siyah kontenjanı olan bir renk. Lakin, tam siyah değil. Çok çok koyu bir kahverengi ve içinde kızıl/bakır ve altın ışıltılar var. Bu tarz koyu renkleri ne kadar çok sevdiğimi bildiğinizi tahmin ediyorum, eridim! İkinci fotoğraf direkt güneş ışığında çekilmiştir, parlaklığın net gözükmesi için.

Blackheart is supposed to be black shadow of this palette but it's not black. It so dark brown which is looooveeely, and it has red and gold sparkles in it. You all know how much I love these kind of colors. AMAZED!


Evet, tüm palet bu şekilde. Ben, çok net söyleyebilirim ki, bu palete verdiğim her kuruşa değdi. Beklememe de tabi ki. Biliyorum ki kozmetik yasağı yüzünden bulmak hiç de kolay değil bu paleti, ama satan bir çok yer var. Eğer belirli bir miktar parayı gözden çıkarabilirseniz aldığınıza çok memnun olacağınız bu paleti edinebilirsiniz.

Bence Urban Decay bu paletle, Naked 1 ve 2 ile aldığı şöhretini, çok daha üst seviyeye çıkarmış. Harika bir kalite, kelimelerle anlatamıyorum bile. Renklerin özgünlüğü, pigmentasyon gücü, yumuşaklık, hepsi muhteşem. Bu paleti alabilme imkanınız varsa, şartları zorlamak pahasına da olsa, alın derim. Hatta kesin alın. Mutlaka alın.

All in all, in my opinion, Urban Decay took its existing fame to whole another point with this palette. Amazing quality, pigmentation, colors, everything. IT'S DIVINE! You MUST get this palette. Seriously.

xx

39 yorum:

  1. Ayyyy kazasız belalısz gelmiş,gözün aydın tatlım yaaa.Çok sevindim valla.Hakikaten renkler çok güzel.Peki sende soğuk tonlu olmasına rağmen buğday tenlilerin de kullanabileceği bir palet mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım geldiii <3 Buğday tenliler kesinlikle kullanabilr hele o ışıltılı olanlar muhteşem durur!

      Sil
    2. oyy çok iyimiş alıcam ben bunu yaaa :) güzel günlerinde güzel makyajlar yapman dileğiyle ;)

      Sil
    3. Kesin al <3 Teşekkür ederimmm

      Sil
  2. öyle güzel anlatmışsınız sevincin bana bile geçti :)
    iyi günlerde gülerek kullanın <3
    her renk ayrı harkulade :)
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  3. Çok guzel ve heyecanınızın okurken bile bana gectığı bır ınceleme olmuş,çok teşekkürler.Gercekten çok al benılı ve super gozukuyor renkler.Peki biz bu ciciye kavuşmak istesek nerden ve ne kadara alabılecegımıze dair bilgi verebılırmısınız?.Tekrar saglıklı gunlerde kullanın,darısı basıma :)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim:) Instagram'da kadınındünyası'ndan aldım ama sınırlı sayıda gelip hemen tükenmişti ben de çok zor buldum, bir dahaki gelişini kollarsanız yakalayabilirsin:)

      Sil
  4. allahim cok güzel yaa! bence böyle bir palet icin verdigin her kurusa deger :) güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  5. Buzz, Trick, Liar, Factory, Mugshot, hepsine dibim düştü tabir-i caizse hahah! Sanırım instagramda kadınındünyası ndan almak gerekecek Görkem'in önerdiği gibi :)
    Ben zaten hep pembemsi tonları sevdiğim için bunun daha reklam fotoğraflarını görür görmez benim için en uygun naked olduğunu düşünmüştüm. The Balm'ın Nude Tude paletinde sadece Stand-offish i bitirmek üzere olan birinden başka bir yorum beklenemezdi herhalde :))

    İyi günlerde kullan, hep güzel günler getirsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ordan aldım zaten evet:) Ama zor oldu, çok az gelmişti ve biri siparişi iptal etti de öyle alabildim ben, yoksa bana da sıra gelmemişti. Ben pembeleri hiç kullanmamama rağmen böyle kirli, tozlu, kahvemsi pembeler çok ilgilimi çekiyordu, tereddütlüydüm ama iyi ki almışım, kesinlikle şansı kollayıp almalısın sen de!
      Çok teşekkürler bu arada:)

      Sil
  6. Merhaba,gerçekten çok güzeller.Siz nereden sipariş ettiniz peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram kadınındünyası:) Teşekkürler

      Sil
  7. Gittigidiyor dakiler sahte. Sakın kanmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten gümrükte sorun çıkar, kimse gittigidiyordan bu kadar pahalı bir şey almaz sanırım:)

      Sil
  8. Güle güle kullan! Hiç bir sıkıntı yaşamadan eline ulaşmış olduğu için çok sevindim senin için. Yurt dışından dönecek olan bir arkadaşıma aldıracağım ben de amaaaa günlerdir naked, naked2 ve naked3 karşılaştırmalarını okuyup-izleyip ya yok almiim hakkımı naked2'den yana kullanayım diyordum ama senin yazından sonra tekrar naked3 diyorum!
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Naked 2 de çok güzel lanet olsun hepsine! :) Ben ikisi arasında gidip gelirken bende olmayanlara odaklandım. Pembemsi, rose gold farım hiç yoktu o kadar koleksiyonun içinde, o yüzden tercihimi bundan yana kullandım. Sen de öyle bir bak bakalım, ikisi de eksik gibi hissediyorsan 3'ü al yeni çıkmışken, sonra 2'yi alırsın zaten. Yani şahsen böyle düşünüyorum:)

      Sil
  9. Çok güzel anlatmışsın emeğine sağlık inşallah bende 1 hafta sonra naked 3'üme kavuşacağım.
    Cumartesi günü yakın bir arkadaşım Dubai'ye gidiyor umarım bulur ve alır bende ilk naked'ıma kavuşurum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah sen de en kısa zamanda kavuşursuuunn:)

      Sil
  10. güle güle kullanın , tam nerden aldığınızı soracaktımki, yorumlarda gördüm, instagram hesabı olduğunu. sleek 'in sitesinden verdiğim siparişi uzun zamandır bekliyorum , bugün ptt ve gümrükle konuştum, artık paketler istanbulda incelenmeye başladı, kozmetik olunca direk ordan gönderiyorlar dendi, gümrük memuru da ordan göndermeseler buraya gelse ben direk geri gönderirim diye çıkıştı sanki çok bir marifetmiş gibi yaptığı. yıkıldım, yorumları okumadan önce bir umut ışığı doğmuştu ama tekrar o da söndü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Allah allah kendi tekelinde miymiş bütün gümrük? Kendilerini ne çok şey sanıyorlar gerçekten helal yani, alt tarafı memur. Instagram olunca neden umudunuz söndü? Mail atıyorsunuz, onlar size dönüyor. Ama tabi genelde kapıda nakit vermek gerekiyor ücreti.

      Sil
  11. ayyyhhh Allah ım çığlık atmak istiyorum çok çok çok güzel kesinlikle benim olmalı eridim bittim ben buna basics ini de çok sevmiştim zaten bu da tek kelime harika!!! güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa <3 çoook teşekkür ederim tatlııımmmm

      Sil
  12. Ooohh sıvoşla yavrum sıvoçla ,gözüm gönlüm açıldı fal taşı gibi :}} güle güle kullanasın süresin,pembe ne güzel bir pembedir öyle simli simli ^^ en sondaki renkte aynı nude tude paletteki silYY rengine benziyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :D ay çok güldüm buna :D nude tude bende yok ama öyleyse iyi bi dupe'u olur <3 teşekkür ederiiim

      Sil
    2. bende ona benzetmiştim yazcaktım onu :)

      Sil
  13. çok çok beğendim zaten almayı düşünüyordum ama artık bir arkadaşımın falan yurtdışına gitmesini bekleyeceğim..güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim Instagram'dan alabilirsiniz aslında:)

      Sil
  14. Muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)
    Ya siz mutlu oldunuz dıye ben de oldum inanır mısınız :)
    Güle güle kullanınnnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ne kadar tatlısınııız <3 Çok teşekkür ederim gerçekten:)

      Sil
  15. Şöyle bir şey gördüm ve vuruldum sana da göstermek istedim senin tercih etmeyeceğin bir marka büyük bir ihtimal ama güzelliğe bakar mısın aşk yaşıyorum game of thrones <3

    http://www.shirocosmetics.com/pages/sevenkingdomscollection.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa <3 Çok iyiymiş buu! Kalitesi falan umrumda değil ya çok tatlıymış isimler falan <3

      Sil
    2. Evet isimler ve renkler güzel çok sevimli <3

      Sil
  16. Palet güzel, ojelerin ayrı güzel öğrenebilir miyim acaba markasını?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) Ojem Rimmel London Total Eclipse, incelemesi de burda: http://beautygoretheladylicious.blogspot.com/2014/01/rimmel-london-total-eclipse-oje.html

      :)

      Sil
  17. çok çok çok güzel tam benlik pembe tonları var çok beyazım sanıyorum bana gider yaşımada urban decay naked 1 var şuanda bende 2 yide alıcaktım iyiki almamışım babam yurt dışına çıkınca sipariş ediyim ona barı :D Güle Güle kullan canım iyi günlerde :D

    YanıtlaSil
  18. Çok detaylı bir bilgilendirme olmuş, paylaşım için teşekkürler. Bende bu palete kavuşunca aynı duyguları hissetmiştim :) Güzelliğinize güzellik katsın, mutlu günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  19. peki 200 tl vermeye deger mi bence değerde sormak istedim cevaplarsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil