20 Ocak 2014 Pazartesi

İnceleme: Urban Decay Sin Primer Potion//Review: Urban Decay Primer Potion in Sin


Günaydın!
Bildiğiniz üzere Urban Decay Naked 3 paletinin içerisinden (eğer inceleme yazısını okumadıysanız buraya tıklayabilirsiniz) 4 adet deneme boyu ünlü Primer Potion'lardan çıkıyor. Hepsi 1'er hafta yetecek miktarda ve farklı türlerde. Hepsinin incelemesini yapacağımı söylemiştim, ilkiyle başlıyorum bugün, Sin.

Good morning!
As you know, Urban Decay Naked 3 palette (if you haven't read my review yet, you can click here) comes with 4 sample size Primer Potions. They're all different, so I'll review them one by one; starting with Sin.



Önce Sin'le başlamamın sebebi, içlerinde en ışıltılı olan primer olması. Naked 3'ün ışıltılı pembelerine harika uyacağını düşündüğüm için onunla başladım. Açık söylemek gerekirse, UD Primer Potion'ların hep abartıldığını düşünmüştüm. Benim için Mac Painterly aynı görevi oldukça başarılı bir şekilde yerine getiriyordu. O yüzden, aynı tarzda bir sonuç bekleyerek kullandım bu ürünü de. Ama tamamen yanılmışım.

Bu ürün İNANILMAZ. Sürdüğüm tüm farların rengini o kadar belirginleştirip ortaya çıkardı ki farlara tekrar aşık oldum. Bu sadece Naked 3 farlarıyla sınırlı değil tab ki, tüm farlar için aynısı geçerli. Özellikle ışıltılı/parlak bir far sürüyorsanız rengini bir anda 2 kat daha canlı oluyor. Kalıcılığına zaten diyecek tek kelimem bile yok, muhteşem diyerek toparlayabilirim ancak. Çok ufak bir parçası iki göze de yetiyor. Elimdeki büyük parçayı, ilk denememden dolayı, iki gözüme sürdüm ve çok fazla geldi. Fotoğrafın yarısı kadar bir ürün iki gözünüze de yetecektir.

Bir şekilde UD ürünlerine ulaşma imkanınız olursa mutlaka alın. Ben, bu ürünün tam boyunu kesinlikle bulup alacağım. Eğer kalan 3 tanesini de bu derecede beğenirsem, acımam onları da alırım. Mucizevi çünkü!

I started with Sin because it's the most shimmery one amongst the 4. I though that it would look so nice with my Naked 3 shimmery pink eyeshadows. To be honest, I always thought that UD Primer Potions're so overrated, while Mac Painterly can do the same. But I was totally wrong.

This product is AMAZING. It makes your eyeshadows look much more vibrant. It works not only with shimmery and Naked 3 ones but also with the others. It makes your eyeshadow last FOREVER. I will definitely buy the full size product! I highly recommend this!

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder