25 Aralık 2013 Çarşamba

Nasıl Başka Şekilde Kullanılır+İnceleme: Body Shop Honey Bronze Shimmer Lip Balm//Review


Merhabalar;

Alışveriş postumda gösterdiğim her ürünün incelemesini yazacağım söylemiştim, başlıyoruz!

Hey guys;

I've told that I'll be reviewing all the products that I showed you in my haul post so here we go.




Bu ürün Body Shop'un bal/arı temalı koleksiyonunun bir parçası. Tüm koleksiyon oldukça bronz, o yüzden bana hitap etmiyor. Ama bu dudak balm'ını daha önce bir kaç Youtuber'da görmüş ve paketlemesine aşık olmuştum. Sırf paketi için alacaktım zaten ama bulamamıştım, daha sonra Body Shop'ta denk geldim ve 20 liraya aldım.

This product is a part of Body Shop's honey/bee themed collection but the whole collection is bronze colored so it's not my taste. But I saw this on some YT videos and I was gonna get it anyway cuz I loved the packaging. So, I purchased it for 20 liras.





Alırken üstünü okumayıp "AAA ARADIĞIM ŞEYYY" diye atladığım için "shimmer" kısmını görmemiş bulunuyorum. Bu ürün oldukça ışıltılı, ama simli değil. Bence dudak balm'ının ışıltılı olması çok gereksiz, ve zaten dudaklarımda bu tarz bir ışıltıyı sevmiyorum. Nemlendirmesinin de "eh işte" seviyede olduğu görünce ufak bir aydınlanma yaşayıp "Neden bunu highlighter olarak kullanmayayım ki?" dedim ve boom. Gerçekten çok çok çok iyi bir highlighter oldu bu üründen. Eğer elimde highlighter olmasa ve Mac'in highlighterlarına para vermek istemesem koşup bunu alırdım. Neredeyse aynı ışıltıyı veriyor ve krem olması hiç bir zorluk yaratmıyor yüzde.

Because of the fact that I was like "OH THAT IS THE ONE THAT I'VE BEEN LOOKING FOR!" when I first saw this, I quite neglected the "shimmer" of the product. It is highly shimmery-not spakly though. But I see no sense to make a lip balm shimmery and I dislike the look of the shimmer on my lips all the way. After I test it and give "meeeh" point on moisturizing, I suddenly enlightened. Why wasn't I using this as a highlighter? It turned out in an amazing amazing amazing highlighter. If you have no highlighter and don't wanna spend a bunch on Mac, then go for it. Actually, run for it.

Eğer highlighter olarak kullanmasaydım da arı kovanı gibi küre şeklindeki hali için bile değer diye düşünüp çok da pişman olmazdım. Neden bilmiyorum ama aşırı tatlı, en kötü ihtimalle içindeki balm'ı boşaltıp başka işler için kullanırdım. Ayrıca, gerçekten de bal gibi kokuyor.

I wouldn't feel regret if I couldn't use it anyway, cuz the globe kind of tiny container looks amazing and I would just throw the product out and use the container. Moreover, it actually smells like a honey.

xx

6 yorum:

  1. Görünüşü süpermiş çok tatlı:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Ambalaj cidden çok sevimli :) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. ambalajı çok hoş ve evet aydınlatıcı için kullanılabilrse almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucuza kapatabilirsin aydınlatıcı işini bununla evet:)

      Sil