25 Ekim 2013 Cuma

No.16: Vex//MAC Farları İnceleme Serisi


Merhabalar,
Mac Farları İncelemesi Serisi'nin sonuna yaklaşırken, 16. postta favorilerimden biri olan Vex'i inceleyeceğim.



Bembeyaz durduğuna bakmayın, kendisi mavi-yeşil-pembe duochrome'lu bir istiridye kabuğu rengi. Güneş ışığı altında tüm duochrome renklerini görebiliyor ve ayırt edebiliyorsunuz. Oldukça parlak ve değişken bir görüntüsü var.




Bu farın benim favorim olmasının sebebi, dış v uygulamasına geçmeden önce tüm göz kapağına sürmek ve iç yarıyı aydınlatmak için mükemmel bir renk olması. Bir sürü açık rengim var, ama bu farın duochrome olması, açık renklerin genel bayağılığından ve olası ucuz görüntüsünden onu kurtarıyor. Ne zaman Vex'i sürsem, mutlaka iltifat alıyorum ve çevremde makyajla çok ilgisi olmayan insanlar bile benim sayemde bu farı gidip aldı. Kesinlikle sonuna kadar arkasında olduğum ve bayılarak kullandığım bir far.
Tek sorunu sürerken göz altına dökülmesi, ama simli vs. olmadığı için bulaşmadan kolayca siliniyor.
Tüm renklerle yakışıyor beklendiği üzere, ama çok parlak ya da simli farlarla kombinlenmemesi şart tabi ki. Denge, makyajda her şey demek sonuçta.

Artılar:
-Harika bir duchrome rengi var. Herkesi tatmin edebilecek bir renk.
-Sürümü inanılmaz kolay, yapısı çok kremsi.
-Pigmentasyonu mükemmel.
-Mat olan her renkle çok iyi kombinleniyor.

Eksiler:
-Sürerken az da olsa göz altına dökülüyor.

Tekrar alır mıyım? Kesinlikle.

Puan: 9/10

xx

6 yorum:

  1. Hoş bir renkmiş :)
    Size bir sorum var aslında swiss chocolate ve omega farları birlikte kullansam güzel durur mu?
    Twitterm yok ama arada bakıyorum yazdıklarınıza isminiz Su sanırım öyle yazmıştınız güzel isim söylemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Su:) sağol:) omegayla swiss chocolate pek gitmez açıkçası:/

      Sil
  2. Şu an resmen canım bu farı çekti :) Gerçekten çok güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  3. Vex bence herkese gidebilecek çok tatlı bir göz farı :)) Topu topu 4 farım var ve dördü de Mac in (: Vex, Patina, Charcoal Brown ve Print ^.^ Bunları seçtiğim zaman mua bana aynı renklere baktığımı söyledi ama yapabileceğim birşey yok seviyorum bu renkleri napabilirim ki (:

    YanıtlaSil
  4. Binlerce kez elimin gittiği binlerce kez vazgeçtiğim Vex...Yine hatırladım seni :( Ben en iyisi gidip bir tur daha mıncıklayayım bu duochrome güzelini :)

    YanıtlaSil