6 Ekim 2013 Pazar

No.14: Sun Blonde(Limited Edition)//MAC Farları İnceleme Serisi


İyi pazarlar!
Mac farları inceleme serisine limited edition olan bir ürünle devam ediyorum.(Ebay ve benzeri sitelerde hala bulabilirsiniz.) 2 ya da 3 yaz önce Surf Baby koleksiyonuyla gelen bu farı koleksiyon promo'larında gördüğüm gibi vurulmuştum. Çıktığı an da gidip aldım. Paletime koymak için de, çiçekli beyaz koleksiyon plastiğinden depot ettim.


Günlük kullanıma uygun olabilecek bir sarı farım hiç olmamıştı, hep çekimlerde kullanmak için vibrant sarılar denemiştim. Bu sebeple, kendi şahsi koleksiyonuma eklemenin yararlı olacağını düşünmüştüm alırken, iyi ki de almışım.


Rengini koyu sarı, camel rengine benzer bir renk olarak tanımlayabilirim. Koyu sarılardaki genel handikap, rengin çamur/bulamaç gibi bir renge dönmesidir ve bu farda o asla yok. Çok net bir şekilde sarılığını koruyor. İçinde çok hafif bir ışıltısı var ama parça olarak değil, rengin kendisinde var.


Beyaz tenlilerin sarıyla olan anlaşmazlığı malumunuz, ama bu far çok tok bir sarı olduğu için beyaz tende harika duruyor. Siyahla kombinlenmesi mükemmel, ayrıca bu tarz sıradışı renklerde genelde pigmentasyon kaybı olur, bunda öyle bir olay yok. Elinizde neyse gözünüzde de aynı şekilde duruyor.
En önemlisi, sapsarı bir far sürmüş gibi gözükmüyorsunuz. Göz kapağınızın rengiyle oldukça iyi bir şekilde bütünleşiyor. Yani günlük makyajda, sarı sizin renginiz olmasa bile, çok rahat kullanabileceğiniz bir far. Sarı, benim hiç bir alanda, ne giyim ne kozmetik, tercih ettiğim bir renk olmamasına rağmen bu fara bayılıyorum.
Limited edition olmasına rağmen, bu incelemenin size hangi ton aralığındaki sarıların daha günlük kullanımda olabileceğini göstermek adına yardımcı olabileceğini düşünüyorum, yani bunu referans alıp yakınlarda bir sarıyı çok rahat kullanabilirsiniz.

Artılar:
-Rengi inanılmaz güzel.
-Günlük kullanım için uygun.
-Sürümü çok kolay.
-Blending'te renk değişimi yaşamıyor.
-Pigmentasyonu çok iyi.
-Siyahla harika bir kombin oluşturuyor.

Eksiler:
-Limited edition olması.

Tekrar alır mıyım? Evet.

Puan: 9/10

xx

3 yorum:

  1. buna benzer bir renkte farım vardı annem almanya dan getirmişti sürdüğüm zaman herkes sarılık geçirmiş gibisin git çıkar şunu diye söylenmişti :) ama ben çoook seviyorum bu rengi =)

    YanıtlaSil
  2. Hardal sarısı gibi içinde hafif altın simleri var,bende bayılıyorum bu tona ! güle güle kullan canıım,kullanması güzel olsa gerek .

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç renkleri tercih ediyormuşsun :)

    YanıtlaSil