2 Ekim 2013 Çarşamba

No.13: Moon's Reflection//MAC Farları İnceleme Serisi


Merhabalar;
Mavi farlardan nefret eden biri mavi far incelemesi yapacak, hazır olun. Şaka yapıyorum, tüm görüşlerimin objektifliği konusunda şüpheniz olmasın çünkü bu gibi durumlarda iki ayrı puanlama yapıyorum bildiğiniz üzere.


Moon's Reflection, 5-6 yıl önce Expensive Pink ile birlikte aldığım ilk Mac farıdır. Onun heyecanına, cehaletine veriyorum bu hatamı. Zira ben mavi farları, hele hele bu tonda mavi farları yakınıma bile yaklaştırmıyorum. Bana göre bu ton, yani böyle parıltısı yüksek, açık mavi, zorlasa griye dönebilecek ışıltıdaki ton, makyajın kalitesini üst düzeyde düşüren ve amatörleştiren bir ton. Makyaj yapmayı bilmeyen kim varsa, onda bu tonu görürsünüz, illa ki.
Tersten düşünürsek, makyaj yapmayı çok iyi bilen ama bu tonu seven de var, ona bir şey diyemiyorum tabi ki, herkesin kendi zevki. Ama yapmayı bilmeyenlerin ilk aldığı renktir bu tarz ucuz renkler, ve çok çok çok kötü bana kalırsa.


Yapısal özelliklerine gelirsem, renginden bağımsız olarak, pigmentasyonunun iyi olduğunu söyleyebilirim. Esas rengi yakalamak için 2-3 kat sürmek gerekebilir duruma göre. Sürümü çok rahat, kremsi bir yapısı var gibi, yani çok rahat çalışılıyor bu farla. İlla kombinlemek isterseniz siyahla başarılı bir kombin oluşturuyor. Normalde mavi farların kahverengilerle çok iyi kombinlenmesi gerekir ama bu far tabi çok farklı bir boyut. O yüzden evdeki hesaba uyacak türden değil.
Eğer, dünya üzerinde sevdiğim tek mavi farı ve o farla bunun arasındaki farkı görmek isterseniz, önceden yazmış olduğum şu yazıyı okuyabilirsiniz.

Artılar:
-Sürümü kolay.
-Rengini veriyor, pigmentasyonu iyi.
-Şartları zorlarsanız siyahla iyi olabilir

Eksiler:
-Çok uzatmayacağım, rengi çok kötü. Aşırı. Feci.

Tekrar alır mıyım? Hayır

Şahsi puanım: 2/10

Objektif/renkten bağımsız/bu rengi sevenler için ürünle ilgili puanım: 7/10

xx

3 yorum:

  1. O hataya sende düştün yani :) Mavi far almadım hiç ama mavi göz kalemim var duruyor öyle kullanamıyorum aynı hesap güzel durmuyor nedense :)

    YanıtlaSil
  2. Moon's reflection' ı bugün aldım ve mutlulukla paletime ekledim. Buğday tenime sürdüğüm an tutulmuştum fara ve ilginçtir ki sizin tam aksinize rengi çok kibar çok tatlı buldum. Renk doygunluğu düşük ve nerede ise gümüşi, çok kullanışlı geldi bana. Urban decay electric far paleti ile kullandım, kobalt mavi renk ve yeşil renk ile çok güzel gitti. Tabi bol bol gölgelendirme ve dağıtma yapmam gerekti. Sür-çık rengi değil. Bence boyle renklerle çalışırken işin içine biraz emek ve sevgi katmak gerekiyor :) çünkü cok hata kabul etmiyorlar ve dediğiniz gibi "ucuz" görünebiliyorlar. Yapısı ve dokusu hakkında size katılıyorum. Güzel inceleme. Kim bilir belki barışır yıldızınız moon's reflection'la :)

    YanıtlaSil