29 Ağustos 2013 Perşembe

No.1: Woodwinked// MAC Farları İnceleme Serisi


Merhabalar;
Woodwinked, benim ilk aldığım Mac farlardan biri ve aslında pek de benim rengim değil. İçinde altın ışıltıları barındıran turuncumsu bir bronz. Işıltısının oranı oldukça yüksek, bu yüzden sözel olarak açıklamasını okuyunca hiç de almak isteyeceğim farlardan biri değil. Ama tabi ki olay böyle gelişmedi ve bu far benim favorilerim arasına ilk sürüşte girdi.



Belirtmekte fayda var, far ışıltılı olduğu için açıya göre rengi değişiyor. Işık direkt olarak karşıdan geldiğinde oldukça açıkken, gölgede koyu bronza dönüyor.


En önemli özelliği de yukarıda gördüğünüz gibi karıştırdığınızda/blend işleminden sonra turuncuya dönmesi. Yani bu farı kullandığınızda ekstra bir crease rengine gerek duymuyorsunuz. Crease kısmını blending fırçanızla dağıttığınızda koyu turuncuya dönüyor ve crease rengi kendi kendine oluşmuş oluyor.

Artılar:
-Sürümü çok kolay, çok yumuşak bir yapısı var
-Rengi oldukça özel, her yerde bulunan cinsten değil
-Çok parlak olmasına rağmen gözünüzde disko topu gibi gözükmüyor
-Yanına yakışmayan bir renk bile yok (Evet iddialıyım)

Eksiler:
-Uygularken göz altına dökülüyor, temizlemeniz gerekiyor.
-Turuncu riskli bir renk olduğu için fazla karıştırırsanız istemediğiniz bir renge dönüşebiliyor, çok blendinge gelmeyen bir renk, kararını tutturmak önemli

Tekrar alır mıyım? Evet

Bir de puanlama yapalım adet olduğu üzere: 8/10

xx

6 yorum:

  1. tepmting var mı elinde bilmiyorum ama tarifi aynı tempting gibi olmuş oda öyle tek başına sürüldüğünde crease bölgesine ekstra far ihtiyacı duymuyorsun ben böyle tek başınada gözde asil duran farları seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bebeğim bende Tempting yok çok merak ediyorum onu, alsam mı sence memnun musun?

      Sil
  2. Defalarca aklımda woodwinked almak varken başka farlarla döndüm, şimdi tekrar postunuzla al al diye karşıma çıktı:) Bu sefer sadece mağazadan bunu alıp çıkıcam aklım çelinmesin:) Bende bu farı expensive pink ile kombinlemeyi düşünüyorum. Renkleri birbirleriyle kombin yapma konusunda çok beceriksizim de, acaba siz woodwinked'i hangi farlarla kombinlemeyi seviyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Expensive Pink biraz fazla kaçabilir buna çünkü fazla parlak Woodwinked, overdose parlaklık da garip durabilir biraz. Mat bir renkle kombinlemenizi öneririm:) İlla ışıltılı kombin diyorsanız da, açık renk ışıltılı seçmeniz iyi olacaktır, Mac Nylon gibi:)

      Sil
    2. Bunu öğrendiğim iyi oldu bana da sanki ikisi birbirini tamamlar gibi geliyordu yanlış düşünüyormuşum, teşekkürler:)

      Sil