26 Temmuz 2013 Cuma

Takılar, Kolye Çekmecesini Düzenlenlerken, Her Gün Taktıklarım vs vs


Merhabalar,
2 ayrı şehirde yaşadığım için, bir yerde bıraktıklarım diğerlerine uymuyor, kıyafetler karışıyor, takılar orda burda sürünüyor falan, yine aynı tabloyla karşılaştığım bir günde delirip tüm kolye çekmecesini yere döküp kullanmadıklarımı ayırmaya karar verdim. Buradakiler eskiden kullandığım kolyeler, ama dönüşte yanımda götürmeyi düşünüyorum bir kısmını falan fıstık evet çok uzadı, temizlik harekatından kalanları da fotoğraflamış oldum. Sonuna da, her gün taktıklarımı ekledim çünkü fotoğraflarda görüp merak eden çok kişi oluyordu.







Gördüğünüz gibi burada kalanlar büyük ve altın olmayan kolyelerim, çünkü diğerlerini ya yanımda ya üstümde taşıyorum seyahat ederken. O yüzden ayırırken özel olarak altın elemesine girmeme gerek kalmadı. Ayrıca, bazı yarı-değerli taşlı kolyelerim de fotoğrafların içerisinde ve bir aralar taşlı kolyelere ne kadar takıldığımı hatırladım görünce. Şimdilerde daha küçük ve taşlı takılara yönelmiş haldeyim. Tüm o yığın içinden sadece kullanacaklarımı ayırdım bu sebepten.


Her gün kullandığım kolyelerin biri, benim için çok özel olan "Your Grace" kolyesi:) Evet, minik bir kraliçe tacı kendisi. Anlamını söze dökmeye gerek görmüyorum, sadece benim için çok farklı bir yerde olan bir takı.

Hiç çıkarmadığım diğer kolyem de bu altın, taşlı nazar boncuğu kolyesi-annemin hediyesi. Nazar boncuğunun duruşunu ve feminenliğini sembol olarak çok seviyorum, koruma amacıyla değil tamamen estetik bulduğum için takıyorum ve bir sürü de küçük nazar boncuklu takım var, gerçekten sevdiğimi yavaş yavaş farketmiş bulundum açıklarken.


Herkesin bayıldığı ve nereden aldığımı sorduğu bu bileklik de hiç çıkarmadığım takılarımdan biri. Nazar boncuklarının dışında kalanlar ufak Swarovski taşlar ve ayrı ayrı birleştirilmiş. Artık bulunabileceğini sanmıyorum ama çok rahat bir şekilde özel olarak taşları Swarovski'den alıp bir kuyumcuda birleştirtebilirsiniz boncuklarla.


Bunlar da diğer bileğimin olmazsa olmazları. Mezuniyet hediyesi olarak anneanne-dede çiftinin aldığı Bvlgari bilekliğe resmen tapıyorum, klasik Bvlgari amblemi kar tanesi, büyük kalple yıldız ve altın zincirleri şahane ve ötesi, taktığımdan beri bir kere bile çıkarmadım. Daha sonra, çok çok çok sevdiğim Michael Kors Rosegold White'la birleştirince inanılmaz yakıştıklarını görüp birlikte kullanmaya başladım.

Şimdi kullanmadıklarımı kaldırma çalışmasına devam ediyorum, kalanları da götürmek üzere paketliyorum, sizi de temizlik operasyonuna dahil edip yalnız hissetmemiş oluyorum :)

xx

1 yorum:

  1. saatinle bilekliği çok beğendim hem şık hem zarif güle güle tak :)

    YanıtlaSil