4 Temmuz 2013 Perşembe

Clinique High Impact Mascara İncelemesi


Yine bir rimel yazısı sevgili takipçilerim,
Daha önceden, çok hit alan ve kullandığım 3 ünlü rimeli karşılaştırmış ve puanlama yapmıştım, görmeyenler buraya tıklayarak ulaşabilirler, ve şimdi de 4-5 ay önce aldığım ve ara sıra kullandığım Clinique High Impact Mascara'nın incelemesini yapmanın vaktinin geldiğini düşünüyorum.



Clinique, sevdiğim ve güvendiğim bir marka olarak yıllardır makyaj koleksiyonumda yerini alıyor. Ancak, rimelini hiç denememiş ve denemeye de yeltenmemiştim, ta ki bunu görüp bir anda almaya karar verene kadar. Bundan önce, dünyanın en başarılı alt kirpik maskarası olan Bottom Lash Mascara'yı alıp harikalar yarattığını görünce, bu rimele de bir şans vermek istedim.




Rimelin genel başarısı dolgunluk vermeden ziyade uzatma üzerine, öncelikle bunu söylemeliyim. Kirpikleri birbirinden ayırıp tek tek uzatma konusunda oldukça başarılı. Ayrıca akmıyor ve bir süre sonra kirpikleri yapıştırma gibi bir saçmalık yapmıyor. Eğer kirpikleriniz orta halliyse, aşırı ince ve zayıf değilse, 4-5 kat sürerek dolgunluk da yakalayabilirsiniz; yani o konuda da sıfır sayılmaz. Günlük kullanım için gayet ideal ve doğal bir duruşu var. Bazı rimelleri sürdükten sonra gözleriniz "Ben rimel sürdüm, hem de oldukça cömert bir şekilde" diye bağırabiliyor ve bunda öyle bir olay yok.

Kısacası gayet başarılı bulduğum rimellerden biri, tavsiye etmekte hiç bir sakınca görmüyorum.

xx

2 yorum:

  1. Ben de çok severek kullanıyorum bu rimeli.:)

    YanıtlaSil
  2. bende kullanmıştım bu rimeli ve görüşlerine katılıyorum.

    YanıtlaSil