11 Nisan 2013 Perşembe

Benimle İlgili 2, Mim


Hep kozmetik gitmeyelim diye, 2. mimi yapayım dedim. Taglendiğim mimleri pek yapmıyorum, şimdi hepsini harman yapalım o zaman.

-Kendini seviyor musun?
Kendimi gerçekten seviyorum. Narsisizmle kendini sevmek, kendine her zaman güvenmek arasındaki çizgiden haberdar bir şekilde seviyorum hem de.

-Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir?
Akademiyle ilgili her şeyi seviyorum, yazmayı, okumayı, öğrenmeyi, bunlara aşığım. Makyaj en büyük zevklerimden, fotoğrafçılık keza. Teknolojiyle ilgili her şeyle yakından ilgileniyorum, bilgisayar oyunlarını çok seviyorum. Her şeyden öte, konuşmaktan ve dinlemekten çok zevk alıyorum.

-Geleceğe dair hedeflerin nelerdir?
Uluslararası ilişkiler uzmanı olarak master'ımı tamamlayıp doktoramı vermek, ve üniversitede Dr. title'ıyla akademisyenliğe başlamak. Bunların hepsinin İngiltere'de olması ve orda yaşamaya devam etmek.

-Kendini bir cümle ile anlatabilir misin?
Yaptığı her şeyin arkasında duran ve prensiplerinden ödün vermeyen biri olarak tanımlamak başarılı olur.

-Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Bloğu okurken bir kısmına denk gelirsiniz, gerisine de hiç gerek yok, pozitif bir post olsun.

-Favori şarkın?
Pink Floyd-High Hopes

-Hayatında en çok minnettar olduğun şey nedir?
Annemle babam. İyi ki onlar benim annemle babam, iyi ki ben onların biricik kızıyım. Onlar olmasa, hayatta hiç bir şeyden zevk alamazdım. Benim sevdiğim, güvendiğim, başımı bir an bile eğmediğim halimin yaratıcıları bizzat kendileridir. Anne, baba, okuyorsunuz biliyorum, sizi çok seviyorum. İyi ki varsınız.

-Karşındaki insanda nelere dikkat edersin?
Bunu cinsiyet ayırmadan söylüyorum; zeka ve kültür. Mizah anlayışı (ki bu zekanın çok büyük bir göstergesidir), konuşma tarzı, diksiyonu, vurguları ve saygısı.

-İlham aldığın en önemli kişi kimdir?
Bunu staj görüşmesinde sormuşlardı uzun bir zaman önce. Cevabım "Babam"dı, ölene kadar da değişmeyecek.

-Anime izler misin?
İzliyorum evet. Death Note, Hellsing, Tenjou Tenge, Nana son izlediklerimdi.

-Sence herkesin bir politik görüşü olmalı mı yoksa nötr kalınabilir mi?
İlla herkes deli divane gibi fanatik olacak diye bir şey yok, ama hiç değilse bir eğilimi-sempatisi olmalı diye düşünüyorum.

-Öğrenci misin? Öyleyse okuduğun bölümü okuyacaklara tavsiyen ne olur?
Son 1 ayım ama teorik olarak hala öğrenciyim. Uluslararası ilişkiler okuyacak insanlara tavsiyem, genel kültürlerine güveniyorlarsa bu bölümü tercih etmeleri ve çok akıcı bir şekilde İngilizce biliyor/konuşabiliyor/yazabiliyor olmalarıdır. Hiç bir zaman körü körüne taraf olmadan uzaktan bakabilmeyi öğreten bir bölüm olduğu için sinirlerine hakim olabilmeleri de ekstra bonus olur. Dışişleri düşünenler için çok hayalci olmadan yollarında devam etmelerini de ekleyebilirim.

-Son zamanlarda en çok düşündüğün şey nedir?
Seneye nerede olacağım ve planı doğru yapıp yapmadığım

-Eğlence anlayışın nedir?
Eğlence anlayışı sadece bir yere gidip içmek olan insanlardan çok farklı olarak eğlence anlayışım delilercesine gülebildiğim ve aynı zamanda çok ciddi şeylerden bahsedebildiğim bir ortamda bulunmaktır özetle.

-Blog hayatını nasıl etkiliyor?
Oldukça güzel etkileri var. Bloğu açarken bu kadar büyüyeceğini herkes gibi ben de tahmin etmiyordum, hiç bir zaman iş olarak görmedim, güvenmediğim hiç bir ürünü iyiymiş gibi tanıtmadım ve hiç para almadım. Bu blog, benim zevk aldığım bir şeydir, ticarethaneye çevirme niyetim yoktur. Markadan ürün gelir, kullanırsın seversin tanıtırsın ve bunu da bana gönderildi diye söyleyerek yaparsın, buna kimsenin sözü olamaz. Ama kalan tayfa çok sıkıcı, lafına değmez.

-Blog sayesinde tanıyıp sevdiğin insanlar var mı?
Tabi ki. Aysel'le Görkem'in kulaklarını çınlatarak, tanıştığım ve sevdiğim tüm bloggerları selamlıyorum.

- Özel bir yeteneğin var mı?
Eğitilmiş yetenek diyelim, piyano ve gitar çalıyorum. Makyaj, en güvendiğim yeteneklerimden biri. Dile yatkınlığım oldukça fazla, çok karlı bir yetenek oluyor kendisi.

-Genelde kaçta yatarsın?
1 civarı yatıyorumdur herhalde. Sorular garipleşmeye başladığına göre sona yaklaşıyoruz herhalde?

-En sevdiğin renk nedir?
Siyah ve pembe

- En sevdiğin oje rengi nedir?
Mavi tonları ve siyah.

-Seni tanımak güzeldi!
Cevap vermek de öyle.

İyi geceler
xx

6 yorum:

  1. Kendimi gerçekten seviyorum. Narsisizmle kendini sevmek, kendine her zaman güvenmek arasındaki çizgiden haberdar bir şekilde seviyorum hem de.

    bu nasıl güzel bi cümledir ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kendi videolarındaki huzura, ses tonuna, şirinliğine bak önce! yeriiim!

      Sil
  2. High Hopes, ahh ahh the grass was greener:) ne diyeyim hayatımın şarkısı! ayrıca cevaplarını seveyim, iyi ki varsın, o kadar! öpücükler:)

    YanıtlaSil
  3. Kendini sevmek güzeldir. En çok kendini sevmeli insan bence. Bu arada ben de animeleri çok severim. En son Nana ve Death Note izledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Nana izleyen birini buldum çok şükür! :)

      Sil