24 Mart 2013 Pazar

Rimmel Apocalips: İlk İzlenimler


Merhaba;
Glosslardan ne kadar nefret ettiğimi bilmeyen yok sanırım artık. Yapış yapış saçma yapısı, bi anda tüm makyaja "çok da göze batmasın" havası veren 15-16 yaş çekingen duruşu vs. hiç biri benlik değil. Şahsi makyaj zevklerimin dışında kısacası. Ocak sonu gibi yabancı bloggerların bir anda muhteşem bir hype opereasyonuyla bu ürünü yaymasından hemen sonra merak edip aramıştım ama daha Türkiye'ye gelmemişti. Gelince de o hype'ın etkisiyle burda da mevzu bahis oldular.


İddialara göre ürün, rujla gloss arası. Yani tam bir gloss değil. Bu bende hiç bir tetikleyici etki yaratmadı duyduğumda zira gloss glosstur, ama tabi ki almamak olmaz Ocak'tan beri merak ettiğim bir şeyi. Bu üründe beni çeken renk olayı oldu, bahsettiğim gibi şeffafla açık pastel renkleri arasında gidip gelen glosslardan ziyade baya baya pigmentli rengini veren bir yapısı var, umduğumu o konuda buldum. Ama sadece o konuda tabi.


Yapısını kesinlikle klasik bir gloss'tan farklı bulmuyorum, aynı vıcık vıcıklık. Ha diyeceksiniz ki gloss zaten, e evet yani biliyorum. O kısımda bir beklentim yoktu zaten. Kokusu, çoğu insanın belirttiği gibi, gayet nahoş ama bir süre sonra geçiyor ya da siz alışıyorsunuz, bilmiyorum. Ama dudağınızda gloss varken bir insana ne kadar yaklaşabilirsiniz zaten, o yüzden sizden başkası rahatsız olmayacaktır o kokudan.

Bu renk, en parlak 2 renkten biri line'daki ve bu kadar yoğun bir rengi gloss fırçasıyla uygulamak dünyanın en mantıksız girişimi olur, şimdiden uyarıyorum. Palyaçoya dönmemek için, kendi fırçasıyla dudağınızın ortasına bir miktar ürün koyup sonra asıl dudak fırçanızla sürmek. Koskocaman yuvarlak bir süngerle bu rengin keskin bir sürümü imkansız çünkü.

Kalıcık konusu...Bir gloss için kesinlikle gayet kalıcı, ama dudak ürünü olarak genel bakarsak tabi ki fail. 2-3 yudum sıcak içecekten sonra dudakta kalan kenarlardaki lipliner izi şekli oluyor.

Özetle; bir gloss için iyi, renk olarak mükemmel ama genel klasmanda ürün olarak averaj, hatta altı.

xx

14 yorum:

  1. Yok ben almayayım,bu ruju ben de bir hayli merak etmiştim, watsons'a uğradığımda baktım,elimin üzerinde denedim,ıh ıh ben beğenmedim, tabii tercih meselesi, ben parlak şeyleri,glossy,ıslak şeyleri sevmiyorum, mümkünse opak,rengini tam veren ürünleri sevdiğimden bu ürün benim kalemim değil,ama kullananı ve seveni çok,bana gelsin matlar gitsin amplifiedlar,satin de olur,hayır demem! sevgiler Başak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen içimde zerre kadar gloss, parlaklık sevgisi yok. Ruh ikizi olabiliriz şaka maka, amplified-satin-matte süper üçlüm.

      Sil
  2. Sonunda biri apocalipsleri tam hakkıyla yorumladı ^_^

    YanıtlaSil
  3. ben de gloss sevmeyen biri olarak renklerine dayanamayıp aldım.. :) ruj varken glossa ne gerek var ki! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte budur, ruj varken ne gerek var ki? Gloss sevmeyenler grubu kuruyorum! :)

      Sil
  4. Bana acikcasi gereksiz geldiler kullandigim tek gloss bobbi brown buff o da rengi icin onun disinda mat rujlarimi hic bir seye degismem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ruj, bir numara. Gereksiz mi, evet. Ben sadece rengine tavım dediğim gibi. :)

      Sil
  5. Eskiden dünyanin sonuymus gibi MAC Lipglass alirdim. Sonra sevmedigimi, hatta nefret ettigimi fark ettim ve hepsini ya sattim, ya da cok cok kullanip (dayandim!) bitirdim. Su an elimde sadece 3 tane lipgloss var ve ben onlari da sadece saclarimi bagladigim zaman sürüyorum (saclarim yapismasin diye). O kadar nefret ediyorum ki yapisindan, anlatamam. Yani bu kadar mi igrenc, bu kadar mi vicik vicik olur. Genelde dudaklarimin ciplak olmasindan nefret ederim, ama gloss sürecegime hicbir sey sürmem daha iyi (tabii o son 3 glossum istisna, bitseler de kurtulsam. Cöpe de atamiyorum, para verdik sonucta.) Yani gloss görüslerine katiliyorum!
    Ben bunlari merak etmistim dogrusu, cünkü bazi bloglarda mat bitisli oldugunu okudum, sanirim öyle degilmis. Bazi Bloggerlar kör mü ne? Yoksa bazi renkleri mat mi bitiyor? Mat bitisli olsaydi gloss olmazdi yani, degil mi? Zaten bizim burada (Almanya) Rimmel satilmiyor artik, satistan kaldirildi bütün marka. Bir seyi kacirdigimi sanmiyorum acikcasi.
    Ama sende drugstore ürün gördügüme sasirdim, bunu da söylemeden edemem. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda da dediğim gibi, tüm bu ilgi neden, yabancı bloggerlar neden delirmiş gibi bunu alıyor şeklindeki bir merakın sonucuydu. Drugstore gözüyle bakmadım yani çünkü bir yerde biliyordum sürekli kullanmayacağımı. Mesela drugstore bir fondöteni bin bir kişi övse yine de merak edip denemem. Ama bunun rengi süperdi, zaten sadece o kısmı güzelmiş.
      Gloss hikayendeki her şeye katılıyorum istisnasız, gloss olacağına dudaklarımda hiç bir şey olmasın çok daha iyi. Rimmel ilk Tükiye'ye geldiğinde bi far denemiştim meraktan, ölüm gibiydi direk attım hiç acımadım. Ondan biliyorum zaten potansiyelini ama merak işte.
      Gloss'un yapışma etme olayı dışında, yazıda da var ya, hani böyle sanki çekimsersin ama bi yandan da makyaj yapmak istiyosun, ama hala da içinde bi ruj sürmeye karşı korku var, onu ötelemek için gloss gibi orta yollu bir şey seçiyosun gibi bi hissi yok mu sence de ya?
      Ve evet, bazı bloggerlar net kör. Mat gloss keşfi yapan var, çok değişik kafalar. :)

      Sil
  6. gloss benim de ennn enn en sevmediğim makyaj malzemesi, yıllar evvel almayı bıraktım. ancak ben de bloglardaki bu apocalips hezeyanlarını görünce ben bile merak etmedim, hatta "alsam mı?" demedim değil, hoş renkleri var ama senin de bahsettiğin vıcık vıcık yapısı nedeniyle almam, alırsam da kullanamam, tek hoşuma giden şey renkleri =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, sırf renk olayı. Yağlı boya gibi duruyor zaten dudakta da, renkten bile kurtarmıyor. :)

      Sil
  7. üstüne pudra geçmeyi denedin mi? ben de bu yağlı boya görüntüsünden nasıl kurtulsam diye düşünürken aklıma üstünden transparan pudrayla geçmek geldi.sonuç mükemmel.bir anda mat bir ruja dönüşüyor dudakta.aynı rengi almıştım ben de sonunda kullanabildiğim için pek mutluyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu ürünün kullanımı bu değil, yani bu ürün bana zaten matlık vaadetmiyor, ben ekstra bir aşama uygulamak zorunda değilim ürünü kullanabilmek için. Ben bu kısımdan ürün incelemesi yapıyorum, mutlaka bir kullanım şekli bulunur. Şahsen likit allık olarak da kullanırım ben bunu, ama mevzu bu değil. Bana vaadettiği şeyi gerçekleştirmiyor olması ve kötü yanlarının ağır basması sorun.
      Sevgiler.

      Sil