1 Aralık 2012 Cumartesi

Alışveriş! MAC, H&M, Bioderma, Biotin


Merhabalar

Dün, kuzenimin evime teşrifi vesilesiyle, "Hiç alışveriş havam da yok ama..." mottosuyla dışarı çıkıp alışveriş blast'le geri döndük. Şaşkın değiliz. Pişman hiç değiliz.
Bir kimya yüksek mühendisi ve bir (to-be) uluslararası ilişkiler uzmanının beraberken yapacağıı tüm derin fikir teatisinden sonra (saatler süren Darwinist şakalaşmalar ve major international debates karışımı ciddi vakalar/haha böyle diyince de...neyse, marjinallik diz boyu, this's my life ladzzzz.) kendimizi oldukça bazal kadın beyni moduna alıp bir sürü şey aldık.





MAC'ten başlayalım; bildiğiniz üzere 15'li Mac paletimi doldurdum. Yeni bir palete ihtiyacım vardı ama 15'li almak istemedim çünkü seyahatlerimde yanımda taşıyabileceğim küçük boyuna ciddi bir şekilde ihtiyaç duyuyordum. 4'lü boş Mac paleti aldım bu yüzden, fiyatı 22 lira.



En çok kullandığım 4 farı hemen içine koydum, 15'li paletimde de yer açılmış oldu böylece. Sol üstten itibaren; Carbon, Omega, Satin Taupe, Antiqued.







Gelelim aldığım palet formu fara. Belli belirsiz sakin farları ve rujları sevmediğimi herkes biliyor. Lakin, bu renk duochrome olduğu için, sakin olması görünülebilirliğini azaltmıyor. Uzun süredir aklımdaydı, almış bulundum: Pembe-beyaz duochrome'lu Mac Vex (32 TL, refill form için).








Ayrıca, kendime, Snob'un renginin biraz daha pembesi olarak gördüğüm bir dudak kalemi aldım. Mavi alt tonlu, bu yönüyle gerçekten Snob'a benziyor ki Snob benim all time favorite rujumdur, ama onun kadar abartılı değil. Daha sakin, her göz makyajına gidebilecek bir kalem; Hip 'N' Happy (37 TL)



MAC'ten çıkıp H&M'e gittik. Normalde kıyafet çanta aksesuar alışverişi postları yapmıyorum, burası makyaj bloğu, moda değil, ama tüm günün alışverişini paylaşmış olmak için gösteriyorum. 2 pantolon 1 çanta aldım işin özeti, biri her zamanki siyah super skinny jean'lerim kıvamında, diğeri de hiç sahip olmadığım ve üstüme denediğimde çok yakıştırdığım kırık beyaz skinny jean. (Siyah: 70 TL, beyaz: 60 TL)



Çantaya da ciddi açıdan ihtiyaç duyuyordum çünkü hala yazlık çantamı kullanıyor haldeydim, mevsim kara kışa döndü, değiştirmek lazım. Hep çantalarım siyah, gri, bordo, koyu-taupe renkler ve bu sefer biraz daha iç açıcı olsun istedim. Saks mavisi, deri, altın renkli fermuarlı bu çantayı gördüğüm am resmen vuruldum, hem boyu tam istediğim gibi, hem de rengi muhteşem. (60.90 TL)



Kuzen de siyah, cep kısmında fermuarlı detaylı siyah slim fit'le kahverengi kırçıllı salaş bir kazak aldı, ikisini feci yakıştırdığım için onları da göstermiş olayım; (pantolon: 100 TL, kazak: 35 TL)



H&M'den sonra eczaneye uğradık çünkü hem makyaj temizleyicilerim bitmişti hem de şampuanımı almam gerekiyordu. Makyaj temizleyici olarak 2 yıldır hiç değiştirmeden, ölümcül memnun kalarak Bioderma'yı kullanıyorum bilindiği üzere. Evet pahalı, ama hakkını sonuna kadar veriyor. (75 TL)




Şampuan olarak da, dermatoloğumun tavsiyesi Biotin'i kullanıyorum. Gayet memnunum (Fiyatından emin değilim, fişi bulamıyorum)






Son olarak Penti'ye gittik. Girişte dünyanın en tatlı sıcak su torbasını görünce dayanamamış olmaktan utanmıyorum. Kendisi bir geyik ve içindeki sıcak su torbasını doldurunca göbeği şişiyor. Sıcak su torbasını fellik fellik arayıp bulamadığım zamanlardan sonra, gerçekten bunu alabildiğim için mutluyum.

Evet, bu kadar. İyi cumartesiler diliyorum hepinize. xx




8 yorum:

  1. gule gule kuLLan farın guzel ve uygunMuş fyt olrkDa makyaj tmızleyıcıden bende dusunuyorum almayı ML olarak çok bakalım ne zaman ksmed olck herkesler memnUn baksana,çantanın şeklı rengı hrıka ıyı gunlerde gıyin tak ....
    sıcak su torbaların çok şekermİş bende bıLkentteki aNkuva'nın ıcınden almıştım şirin şekıllerı var bunların..

    YanıtlaSil
  2. biodermayı hassascilt.com dan alsana 50 lira galiba :)
    güle güle kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakini kesin ordan alacağım o zaman 50'yse, teşekkürler:)

      Sil
  3. merhaba..sampuanını ne zamandır kullanıyorsun?saç dökülmesine bir faydası oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya oldu ama sadece şampuanla değil, doktorun ilaçlarını da kullandım. Tek başına ne kadar işe yarıyordur bilmiyorum.

      Sil
  4. Merhaba,
    blogunu yeni takip etmeye başladım :)
    Bioderma'yı "eczanemizde" sitesinden alırsan çok daha uygun olur. Bende oradan alıyorum. Hatta linkinide veriyim aklında bulunsun :)

    http://eczanemizde.com/?urun-3460-Bioderma-Sensibio-H2O-500-ml-1-ALANA-1-BEDAVA.html

    YanıtlaSil
  5. Mac cok guzel cok pahali. Umarim ben de yavas yavas fircalari tamamlayabilirim. Gule gule.kullan :)

    YanıtlaSil