24 Ekim 2012 Çarşamba

Parfüm Armageddon'u



Merhabalar;

Hatırlarsanız (ki pek mümkün değil ama olsun) temmuz civarı, aldığım Yves Saint Laurent gece ve gündüz kreminin yanında tester boy Yves Saint Laurent Parisienne parfüm vermişlerdi ve ben bayıla bayıla kullanırken bir gün evden çıkma eşiğinde kırmıştım. Bu ön bilgiden sonra asıl hikayeye geçmek gerekirse; babam geçen haftalarda Paris'teydi ve her zamanki gibi eli boş dönmedi. Dönmemiş, ben de bugün öğrendim.

O kırılan Parisienne (221 TL), büyük boyuyla bana geri döndü. Bu post babama ithaf olunsun. Okuyorsun biliyorum!

Ayrıca, anneme, kokusuna kelimenin tam anlamıyla taptığım Balenciaga'yı (240.50 TL) almış. Böyle bir koku yok. Cidden yok. Sabahtan beri bileğimi kokluyorum sayesinde.



Kendisine de klasiği olan Hugo Boss'u (134 TL) almış, bunu dahil etmemin sebebi, cidden, babamın imza parfümü olduğundan mıdır bilinmez, kokusunu en en en çok sevdiğim erkek parfümü olması. Calvin Klein vardır bir de, o da ikiyi alır.


Evet, bu kadar. İyi bayramlar. xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder