25 Eylül 2012 Salı

Oje Koleksiyonum



Yeni takipçilerim ve baki selam sahipleri, merhabalar;

Geçen yıl bir oje koleksiyonu postu yazmıştım, eklenenler çıkanlar oldu doğal olarak, ben de düzenlerken fotoğraflayayım dedim.

Bildiğiniz üzere kozmetikte ucuzunu tercih ettiğim tek ürün ojedir. Ojeye büyük paralar vermek istemiyorum, ama bir Butter London, bir OPI, bir China Glaze, bir Essie, parasını kısmen de olsa hak eder.

Ayrıca bu düzenleme işinden çıkan sonucu da paylaşmak gerek tabi; kırmızı ve mavi ojelerin her tonunu almaya yeminli gibi alışveriş yapmışım ve kadim dostum siyahı 500 kere almışım. 








Hepsinin numarasını tek tek yazmadım, özellikle merak ettiğiniz olursa sormaktan çekinmeyin. xx

7 yorum:

  1. hepsi de çok güzel tonlar ama, iyi ki yeminli gibi almışsın :D

    YanıtlaSil
  2. yavaş yavaş aşağı inerken keşke numaraları da olsaymış dedim :)
    ama özellikle merak ettiğim renkler var
    ilk fotoğraftaki ve en baştaki pastel yeşil
    4. fotoğraf şu morların altındaki olan kırmızı ve turuncu ağırlıklı fotoğrafta son 3 oje :) sanırım flormar olanlar birbirine çok yakın ya da aynı ama fotoğrafta tam anlaşılmıyor.
    hemen altındaki fotoğrafta yer alan sonran 2 yani pastel oje :)

    çok mu oldum acaba ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah:)
      Sephora Teeny Bikini
      Pastel 20, Flormar 407, Flormar 377 evet bu son ikisi çok yakın ama aynı değil:)
      Diğeri de Pastel 27

      Sil
  3. ilk baştaki üç pastelin ojesine bayıldmmm

    başta sarı olan kısımdaki şeftalimsi ojeye bayıldm

    güle güle sür ojelerini =)

    YanıtlaSil
  4. 2. resimde 6. pastel oje çok hoş görünüyor. numarası nedir acaba?

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil