25 Mayıs 2012 Cuma

Young Blood Black Orchid Gel Eyeliner


Young Blood özel olarak kullandığım bir marka değil, ama paraben-free/cruelty-free olaylarla anıldığı için sıkça duyuyorum. Teyzem de, var olsun, bana Young Blood'ın koyu-mor/sürünce siyahımsı renkteki gel eyeliner'ını göndermiş. Teşekkür ediyorum teyzem, ve biliyorum ki okuyorsun! Gizem'im, Almanya güzelim, özledim.(Böyle deyince de ailenin Almanya'yla bir bağlantısı varmış gibi oldu, ki alakamız bile yok. Gizem istisnai olarak kendini Almanya konusunda geliştiriyor, genius.) Gerçekten. Öhöm, duygusallığın dipleri, e doğru akşam 00.30 olmuş ya efkar ya yatak. Bloğum artık ünlü bir mekan olduğu için selam göndermek, öpücük atmak isteyen varsa iletsin, ekleriz. 3. Kameraya gönderiyoruz öpücük hareketini. Neyse Young Blood diyorduk, bariz mature takıldım.

Ben normalde çok mor insanı değilim ama gözde çok hoş bir mor alt tonlu siyah görüntüsü bırakıyor ki oldukça şık. Yalnız, yeni bir angled brush almam gerekiyor-bunu farkettiğim gün oldu. Almam gereken çok şey var, wishlistim uzunluktan ölecek, ancak para bizi bağlıyor tabi. Neyse çok efkara bağlamadan iyi Cuma geceleri dileklerimi sunayım; baki selamlar.

7 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş, bu mor sevilmez mi! Kalıcılığı nasıl? Cruelty free jel eyeliner bulmakta zorlanıyorum eğer bir Mac ya da Bobbi Brown gibi gün boyu yerinden kımıldamıyorsa almayı düşünürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ufak çaplı bulaşma-akma eğilimi gösterse de bence ölümcül değil, ufak bi touch-up'la hallolur öyle bir durumda da. Ya da çok benzer bir renk farla sabitlersen net kalır zaten.

      Sil
  2. bir ara deli gibi bu tonlarda eyeliner aradım, aslında bu tonun biraz da kırmızılısı yani bordoya kayanı.. sonra mac'in hyperviolet paintpot'uyla tanıştım :) bu tonlar süper bi etki bırakıyor gözlerde.. hatırladığım iyi oldu, yarın ben bunu sürüyim hahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac hyperviolet benim de aklıma geldi görünce o ara ton mevzusundan, güzeller ya, hatta direk far altı olarak bile sürerim göz kapağıma bunu, yeter ki toplanmasın.

      Sil
  3. Ayy harika bir renk, bi bu rengi bir de petrol mavisi mi denir o renk eyeliner arıyorum. Youngblood Türkiye'de satılıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr, evet Türkiye'de satılıyor, bazı eczanelerde de var :)

      Sil
  4. yavrum seni like ettim :P Blogrolumdesinizz bakmak için buyrunuz :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil