6 Mayıs 2012 Pazar

Makyaj Setleri: Neyle Ne Sürüyorum?

Çokça duyduğum bir şey olarak; "Tüm ürünleri görüyorum ama bunların hangilerini beraber kullanacağıma karar veremiyorum.". Tam da bunun için; nelerle neleri kombinlediğimi göstermek farz olmuştur; bir kaç örnek setle genel mantığı göstermiş olacağım.

Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Allık: Mac Mocha
Highlight: Nars Albatros
Ruj: Mac Quick Sizzle
Kalem: Flormar(numarası meçhul) (Pembe bir dudak kalemine 45 lira vereceğimi düşünmediniz değil mi?)
Baz: Mac Painterly Paint Pot
Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Ruj: Sephora It Girl
Kalem: Bilinmiyor.
Baz: Mac Painterly Paint Pot
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Allık: Bourjois Chocolate Bronzer
Ruj: Mac Media
Farlar: Mac All That Glitters(Lid), Mac Carbon(Crease)
Baz: Mac Painterly Paint Pot

Rimel: Lancome Hypnose Drama
Allık: Mac Azalea Blossom
Ruj: Mac Chatterbox
Farlar: Mac Satin Taupe(Lid), Mac Carbon(Crease)
Baz: Mac Painterly Paint Pot
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Allık: Mac Breath of Plum
Ruj: Mac Myth
Farlar: Loreal Infallible in Flashbacksilver(Lid), Mac Carbon(Crease)
Baz: Mac Painterly Paint Pot
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Allık: Mac Sunbasque
Farlar: Mac Expensive Pink(Lid), Mac Cork(Crease)
Baz: Mac Rubenesque Paint Pot

Rimel: Lancome Hypnose Drama
Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Allık: Mac Sunbasque
Ruj: Mac Snob
Farlar: Mac Woodwinked(Lid), Mac Vibrant Grape(Crease)
Baz: Mac Rubenesque Paint Pot

Eyeliner: Lancome Artliner/Noir
Rimel: Lancome Hypnose Drama
Highlight: Nars Albatros
Ruj: Mac Snob
Farlar: Mac Sun Blonde(Lid), Mac Club(Crease)
Baz: Mac Painterly Paint Pot

Bunun gibi uzayıp gidiyor; umarım renklerin dengesi konusunda fikir verebilmişimdir. xx

9 yorum:

  1. Böyle de gerçekten faydalı bu içerikte bir yazıyı ilk defa görüyorum.Ancak kolunuzda renklerini gösterseydiniz keşke daha da faydalı olacakmış gibi geldi bana.Bunları evde deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin tendeki görüntüleri önceki postlarda ayrı ayrı var, teşekkürler :)

      Sil
  2. Güzel bir yzı olmuş,sondan bir önceki kombini çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok sevdim. Acaba twiter adresiniz var mı ?

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar
    çok güzel bir post olmuş,ben çoğu zaman kararsız kalıyorum nasıl göz makyajıyla ne türde allık kullanmaya,ve kaçış noktam her zaman şeftali rengi allık oluyor, şeftali-kayıs tonları da zamanla sıkıcı oluyor,daha rosy-bronz-nude-pembe tonlarda allıklara yönelicem,bir şey daha ten makyajın genelde sabit ürünlerden mi oluşuyor?bir de yağlı cildim için yazlık güzel bir fondöten önerine açığım,görüşmek üzere,Başak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler; evet genellikle ten makyajım sabit: Nars Sheer Glow fondöten, Mac Studio Finish kapatıcı, Mac Studip Fix pudra. Çoğu zaman fondöteni atlayıp sadece pudra sürüyorum. Yağlı cilt için, eğer sivilce sorununuz çok yoksa, tinted moisturizer'ları tavsiye ediyorum. Bobbi Brown'ın tint.moist.'ı yağlı ciltler için çok övülür ve çok duydum ama benim cildim normalden yağlıya karma olduğu için denemedim. Ama coverage'ı fazla bir şey düşünürseniz Laura Mercier'in oil-free foundation liquid'ini tavsiye ediyorum. Chanel'in ve Nars'ın fondötenlerinin yağlı ciltlere iyi gelmediğini biliyorum. Benim çok uzun yıllar kullandığım Clinique Anti Blemish kesinlikle mat ve akmayan yapışmayan bir fondöten, yağlı ciltlerde kullanımda iyi sonuçlar doğuracağını "tahmin ediyorum", dediğim gibi bu sadece tahmin benim için.

      Sil
  5. Cok tesekkür ederiz.Mükemmel bi post olmus.Birinci kombinde artliner ın altına sadece paint pot mu uyguluyosun?Simdiden tesekkürler :)

    YanıtlaSil