24 Mart 2012 Cumartesi

Update



Şahsi güncelleme yapıp belirtmek isterim ki; çok yoğun bir dönem içerisindeyim. Özellikle bu hafta hem okulla ilgili hem de diğer işlerimle ilgili oldukça katıksız odak gerektiren bir güç ihtiyacından doğan motivasyonla hayatıma devam ediyorum.

Bu sebeple bloğa bu hafta yazamazsam "Yaydı bu hatun da iyice." diye düşünmeyin. Tüm boş anlarımda inspirational fotoğraflarla kendimi iyi hissetmeye çalışıyorum; bir çay ve yanında duran pembemsi kurabiye fotoğrafının insanı neden bu kadar sakinliğe sürüklediğini bilmiyorum.

Mumlarımla ilişkim seviyeli -çok oksijen tüketimine kaçmadan- devam ediyor; gündüzleri yakmayı bırakırsam bağımlılık mertebesine geçmeden mesafeyi korumuş olurum sanıyorum.

Özel hayatımda (normal sosyal hayatımdan bahsediyorum; özel hayatı aşk hayatıyla bir tutan linguistik değerlendirmelerden arınarak) anger management ile aram iyi; düşündüklerimin %60'a yakınını söylemeyip, derin nefes alarak gülümsemeye devam ediyorum. Çünkü başlarsam, o tarz diyaloglardan sona kalan tek kişi olacak; açıktır ki diyalog iki kişiliktir.

Tüm bunların dışında, gelen yazı isteklerini değerlendiriyorum. O kadar çok "Bunu da yazar mısın?" isteği geliyor ki hepsini planlı bir şekilde bloğa geçirmem gerektiğini biliyorum.

Bende güneş bu şekilde doğuyor bu aralar; bloğa kişisel şeyler yazmayı sevmediğim de bir gerçektir zaten. Sadece, "update".

Baki selamlar.


2 yorum:

  1. kendimle ilgili sormak istediğim şeyler var cilt bakımı tavsiyelerine ihtiyaç duyuyorum acaba ulaşabileceğim bir mail adresin var mı ben göremedim:(
    tesekkurler
    kolay gelsin

    YanıtlaSil