10 Mart 2012 Cumartesi

Nars Sheer Glow Fondöten Alışverişim

İşte günün asıl olayı budur sevgili takipçilerim, işte budur yani. Aylardır aklımda olan ama çok pahalı olduğu için alamadığım muhteşem ünlü ve en çok konuşulan Nars fondöteni Nars Sheer Glow Foundation'ı gözümü karartıp aldım. Fiyattan bahsetmişken, kendisi 90 lira.
Kimi izlesem yabancı youtube gurularından, kimi takip etsem yabancı bloggerlardan, hepsi bu fondöteni tanrıça ilan etmiş halde. Merakımdan çatlamak yerine gidip denemiştim geçen haftalarda, ama sadece elimin üstünde. Bugün Sephora'ya gittim ve tüm yüzüme uygulattım. Yorumum mu? BU ŞEY TAHAYYÜL SINIRLARININ ÖTESİNDE.

Tamam biliyorum, çok pahalı. Benim de aylık ekonomik çizelgemin orta yerine kanlı lekeler bıraktı, yalnız değilsiniz. Ama asla pişman olmayacaksınız eğer alırsanız, şahsi garantimdir. Benim rengim, en açıklardan biri olan "Mont Blanc". Nars fondötenlerinde sevdiğim de bu işte, istediğiniz açıklıkta fondöten bulabiliyorsunuz.

Ayrıca içinden upuzun bir kullanım kılavuzu çıkıyor, özel hisediyorsunuz. İçindeki "glow" sizi aldatmasın, yüzünüz ay gibi parlamıyor. Muhteşem bir sağlıklı ışıltı veriyor ki denemeden bilemezsiniz. Yeni favorim budur, sözümün bittiği yerde.

16 yorum:

  1. Hayırlı olsun :)
    Bi de swatch yapsaymışsın keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ten rengimin aynısı olduğu için gerek duymadım.

      Sil
  2. Güle güle kulan:) Harvey Nichols'te %30 indirimliyken almamıştım. Pişman oldum şimdi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm kesinlikle almalıymışsın :(

      Sil
  3. Merhaba bu ürün acaba günlük kullanıma uygun mu yoksa kapatıcılık özelliği fazla mı? bir de yağlı ciltler için uygun mudur sence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için. Cildim yağlı olmadığı için bir fikrim yok ancak izlediğim yabancı videolarda yağlı ciltlerde sorun yaşanabileceği söyleniyor, denemek gerek sanırım.

      Sil
  4. ben de sheer matte olanını kullanıyorum onu da tavsiye ederim cildi masmat yapmıyor doğal bi matlık veriyor.
    ama aklım hala sheer glow'da, çoğu kişinin tersine ciltte glowluğu sevmiyorum ben ama şeytan da dürtüyor bi yandan al diye :) alıcam bu gidişle..
    güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ciltte ışıltıdan nefret ederim zaten. ve bu fondötenin "glow" yaratmadığını bildiğim için ve denediğim için aldım. matını kullandım ve inanın çok çok az fark var. glow'un g'si yok zaten. gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

      Sil
    2. aa öyle mi? o zaman matte olan bitsin glow olanı alacağım ;)

      Sil
  5. kapatıcılığı ve kalıcılığı nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı güzel, çok boğuk kalın değil tam medium düzeyde. Kalıcılık inanılmaz, sabah 8'de sürüyorum akşam geldiğimde hiç bir bozulma olmamış oluyor, en az 12 saat garantisi var benim için. Tabi pudrayla sabitlemeniz gerek.

      Sil
  6. 90 lira çok pahalı evet :/ ama nars gibi bir markayı da daha ucuza almak mümkün değil, en azından türkiye'de :/ ama bu post'undan sonra almayı ciddi ciddi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nars luxury line olduğu için artık yadırgamıyorum fiyatlarını ben de. Fondöten iyi şuana kadar, ama mutlaka önceden deneyin yüzünüzde yağlanma toplanma vs yapıyor mu diye.

      Sil
  7. peki biz de görecek miyiz bu uygulamayı? peki neden bu kadar güzel bi ürünü bu kadar kullanışsız bir şişeye doldurmuşlar :( nası sıyırıcaz onun dibini :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıkıntılı değil, herkes öyle sanıyor ama kullanışı gayet rahat. Dibine geldikten sonra da yenisi alınır, o kadar da değil :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil