15 Kasım 2011 Salı

Mac Alışverişi

Uzun zamandır almak istediğim 3 şeyi almış olmaktan yüksek derecede mutluluk duyuyorum. Mutluluk da paylaşılır, öyle olmalıdır.

Mac Breath Of Plum Allık



Kışın makyaj rengi üzüm rengi(plum) olacak demiştim. Bu allığa TAPTIM. İnanılmaz, inanılmaz, inanılmaz.

Mac Media Ruj



Koyu renk rujların bu kışın asıl teması olduğunu da bir önceki postta belirtmiştim, Media tam istediğim bordo. Bu kadar mı güzel olur bir bordo yahu, resmen ihya oldum. Merak edenler için, gündüz makyajında kullanıyorum.

Mac Studio Finish Concealer


Kapatıcının ünü zaten almış başını gidiyor, ben de artık koleksiyonuma katma vaktinin geldiğini fark edip aldım ve 3 günlük kullanımda son derece memnun olduğumu söyleyebilirim.

Budur, xx.

2 yorum:

  1. Ben de Media'ya taptım! Satin yapıda ama dudağı kurutur ya da kabukları ortaya çıkarır gibi görünüyor=/

    YanıtlaSil
  2. kurutmuyor kesinlikle, ama çatlakları iyi doldurmalısın ve bu ruj kesnlikle fırçayla uygulanmalı.

    YanıtlaSil