13 Kasım 2011 Pazar

2012 Ruj Seçimleri/Favorilerim

Yazın ten rengi, şeftali rengi, hafif pembemsi rujlarla sade sade bir sezon geçiren insanlara kötü haber olarak, ve bana en iyi haber olarak, bu kışın rujları olabildiğine koyu, cesaret isteyen ve kendini belli eden yoğun rujlar. O zaman, Mac'ten favorilerim ve bu kış için kullanacak olduklarımla sezona hızlı giriş yapalım.

En en en iyi kırmızıyla başlamak işin şanındandır, Mac Russian Red kalbimizin çariçesi:

Kahveyle kırmızı arasında tam ortada duran Mac Dark Side

Tam bir bordo olan Mac Diva:

Siyah görünmesine rağmen aslında yoğun bir mor olan ve kış gecesi için muhteşem bir renk olan Mac Cyber:

Olağanüstü bir pembe, ve her zaman favorim olacak, Mac Rebel

Çok çok yoğun ve çok kaliteli bir bordo, Mac Media ki favori listemin başındadır:

Ve son olarak tarzımın dışında da olsa çok cesur bulduğum Mac Violetta

Cesur olmaya hazır olun, ladies. xx

5 yorum:

  1. russian red kesinlikle benim de favorim. Muhteşem bir kırmızı.

    YanıtlaSil
  2. Selam:)
    şu an m.a.c.'e ulaşma imkanım olmadığı için size sormak istedim, bordoyu özellikle hafif şeffaf yapıdaysa kendime yakıştırıyorum,ten rengim nars sheer glow barcelona'dan bir tık daha açık ve m.a.c. diva beni çok mu boğar merak ettim,fikriniz nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğmasına imkan yok, Diva hem koyu tene hem açık tene gider ki feci bir koyuluğunuz da yok, olsa bile giderdi dediğim gibi. Tereddütsüz 10 puan veriyor ve destekliyorum alışverişinizi, eğer almaya karar verirseniz yani. :)

      Sil
  3. Kadınları bold makyaja teşvikiniz çok hoş,örneğin konusu olmak da :)
    Bu blogla alakalı en sevdiğim şey gender issues konusundaki duruşunuz (çok sık yer vermeseniz de), ikinci sırayı da bu durum alır sanırım (bu iki durum birbiriyle alakalı mı acaba?).
    ilginiz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa her postu gender'a bağlarım ama burası beauty blog olduğu için kendimi tutuyorum diyelim. :)
      Kadınları cesaretlendirmek de bununla alakalı tabi ki. O ne demiş bu ne laf etmiş çizgisinden çıkarmaya çalışıyorum, bir kişinin bile esaretini mental olarak kurtarsam karımdır.
      Ben teşekkür ederim. :)

      Sil