6 Eylül 2011 Salı

DDF&Skincode: Dermatolojik Cilt Bakımı

Doğum günümde aldığım en güzel hediyelerden biri tabi ki annemden geldi. Uzun zamandır kullandığım temizlik ürünlerinin dibini görmeye başlamıştım ve daha güvenilir bir şeyler istiyordum. Annemin sürekli kullandığı ürünler hep pahalı dermatolojik ürünlerdi ve o paraları verip almayı hayal bile edemezdim. Annem hayalimi gerçekleştirmiş oldu, birlikte eczaneye gittik ve onun yıllardır kullandığı Doctors' Dermatologic Formula(DDF) ve Skincode ürünlerinden bir set yaptık.

Öncelikle neden asıl yatırımı bu tarz ürünlere yapmamız gerektiğinden bahsedeyim. Bu ürünler ordan burdan kozmetikçiden alınan, marketlerde bulunan, herkesin aldığı ürünlere benzemiyorlar. Hipermarketlerin hijyen kısımlarında ya da kozmetikçilerin temizlik bölümlerinde satılan ürünler genel kitleye hitap eden, genel cilt tipleri baz alınarak üretilen ürünlerdir. O yüzden, sizin yüzünüze kişiselleştirilmiş bir bakım uygulamalarının imkanı yoktur. Bunun haricinde, bu ürünlerin içeriği tonlarca "doktor" testinden geçer ve çok uzun süreler sonra onanır. Tüm bunlar için talep ettikleri para oldukça fazla, ama yatırım denen şeyi yüzünüzün kendisine yapmazsanız üstüne sürdüğünüz makyajın zerre kadar anlamı kalmaz. Yüzümüzü yaşlanmaya karşı 20 yaşından sonra korumamız gerektiğini de bildiğimize göre, yatırım yapmamak için hiç bir sebep yok. O zaman başlayalım.


20 yaşındayım ve yüzümde hiç kırışıklık yok ama 5-6 sene sonrasında kırışıklıklarım çıktığında alacağım hiç bir ürün onları geçirmeyecek, sadece ilerlemesini yavaşlatacak. Bu yüzden, kırışıklık oluşmadan engellenirse asıl amacımıza ulaşmış oluruz. Ben de bu yüzden göz çevresi kırışıklığa karşı oluşum engelleyen ve torbalanmayı önleyen Skincode Revitalazing Eye Contour Cream'i aldım. Skincode'un bu kremi de içeren serisi, 20'li yaş serisidir ve tam zamanında başlamış olmaktan son derece mutluyum. Sabah ve akşam göz çevresine bezelye tanesi kadar sürüyorum.



Daha sonra, tiroid hormonum yüzünden, her ne kadar kontrol altında olsa da, çenemde çıkan sivilcelere karşı muhteşem bir ürün aldım. Sivilcelere karşı olan ürünlerin %90'ı yalan ve hikayeden ibaret ünkü sivilce tedavisi içten olur yani ağız yoluyla alınan bir şeylerin olması gerekir. Ama benimkilerin sebebi belli olduğu için dış tedavi yönteminde en iyi ürünlerle sonuca ulaşabiliyorum. Ayrıca, genel açıdan bir sivilce problemim yok, sadece çenemdeki bölgesel sivilceler arada sırada boy gösteriyor. O yüzden, DDF'in Gylycolic Oil Control Gel Acne Treatment'ını aldım. DDF'in pembe serisi sivilcelere karşıdır ama ben sadece bunu alarak işi hallettim. İçinde çok farklı kimyasal bileşenler var, %10 oranın Glikolik gibi, bu yüzden gün ışığına bunu sürüp çıkmamak gerekiyor. Bu da demek oluyor ki yatarken sürüyorum. İnanılmaz etkili olduğu için mutlaka sürdükten sonra ellerimi 2-3 defa yıkıyorum ve yüzümdeki kuruyana kadar asla yastığa sürmüyorum.


Sivilceleri bu ürün kurutunca, sabahında nemlendirici olarak Skincode'un Intensive Moisturizing Emulsion'ını kullanıyorum. Yüzümde çok çok yumuşak bir his bırakıyor ve asla yağlı nemlendiriciler gibi tabaka olmuyor. İnanılmaz memnun kaldığım bir ürün daha.


Tabi ki sabah ve akşam temizleme jeliyle hepsinden önce yıkıyorum. Temizleme jellerinin çoğu hiç bir işe yaramıyor sadece gereksiz köpük oluşturup göz yanıltıyor ama Skincode Purifying Cleansing Gel bu işi de son derece iyi halletmiş. İnanılmaz ötesi bir temizleyici ve muhteşem muhteşem muhteşem bir ferahlık.

Hiç bir makyaj malzemem olmasın ama cildime çok çok iyi bakan bu dermatolojik ürünlerim olsun yeter. Tüm paramı yıllar boyunca bunlara yatırabilirim. Annemin muhteşem ve imrenilesi cildi de bu şekilde geçen yılların sonucu, o yüzden, seni çok seviyorum annem iyi ki varsın ve iyi ki bana tüm bu konularda yol göstericisin. xx

2 yorum:

  1. ürünlerin fiyatlarını ögrenebilir miyim?

    YanıtlaSil