9 Ağustos 2011 Salı

Seyahatte Makyaj Çantasında Olması Gerekenler

Seyahate çıkarken en büyük dert neleri alacağımıza karar vermektir. İşin kıyafet kısmı bir yana; makyaj ürünleri ve hijyenik ürünler için de ayrı bir planlama gerekiyor. Ben, yaza özel olmayan, herkesin her an çıkabileceği planlı ve uzak bir seyahat için çantama neler koyarım'dan yola çıkarak genel hatlarıyla alınması gerekenleri belirledim
Gözler:
Yanımıza iki farklı skaladan far almamız gerekiyor. İlki, doğal renkler. İkincisi, pigmentli renkler. Doğal renkleri normal gün makyajında kullanmak için, diğer renkleriyse özel bir geceye ya da davete katılmamız gerekirse günlük makyajla kalmayalım diye alıyoruz. Ancak şöyle bir şey var, far asla tek sürülmediği için iki skaladan 2'şer tane birbirini tamamlayan renk almalıyız. Ben genelde koyu kahve-açık kahve ve siyah-mor tonlu iki ayrı set alıyorum yanıma.


Kalem olarak bir siyah kesin olmak üzere ikinci bir renkle beraber minimum 2 kalem almalısınız. Ben kahverengi ya da yeşil alıyorum.

Tek renk bir rimel yeterli olacaktır ki siyahtır zaten. Bu arada beyaz kalemle göz içi ve kaş altı aydınlatması yapacağımız için highligh kalemi de almalıyız. Likit eyeliner benim olmazsa olmazımdır, siyah likit eyeliner'ımı alıp göz olayını bitiririm.

Dudaklar:
Ruj olarak en az 6 renk almalıyız çünkü her ruj rengi tonundan bir temsilci bulundurmamız gerekiyor. Bir açık şeftali, bir kahverengi, bir kırmızı, bir koyu pembe, bir açık pembe ve bir nude renge ihtiyacımız var. Renklere birebir uyan dudak kalemleriyle tamamladıktan sonra şeffaf bir glossla dudak gereksinimini tamamlamış oluyoruz.





Sırasıyla: Mac Crosswires, Mac Brick O La, Mac Chatterbox, Mac Russian Red, Mac Vegas Volt

Yüz:
Bir likit fondöten, bir kapatıcı, ihtiyacınız varsa göz altı kapatıcısı ama ben kullanmıyorum, bir sabitleyici pudra, 3-4 ton allık, 1 highligh pudrası ve bir kontur allığı almamız gerekiyor.






Fırçalar:
Hepsi için ayrı ayrı fırça almamız gerektiğinden, set halinde olan travel pack'lerden edinmek çok daha mantıklı. Sigma'nın gerekli her fırçayı içinde bulunduran ve rengine taptığım pembe seti, her ihtiyacımız olan şeyi bize sunacaktır.
Bunlar minimum gereksinimler tabi, isterseniz ve yeriniz varsa daha fazlasını da alabilirsiniz. Bunlar bile fazla görünüyor ama bunlar olmadan makyaj yapmak mümkün değil. xx




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder