11 Ağustos 2011 Perşembe

Başlangıç Paketi: Sıfırdan Başlayanlar İçin İlk Alınması Gerekenler

Çok fazla insan soruyor, makyajla bugüne kadar ilgileri olmamış ve şimdi ilgilenmek istiyorlar ve doğal olarak neleri başlangıç olarak almaları gerektiğini merak ediyorlar. Ben de bir başlangıç paketi hazırladım. Şimdi, fiyat açısından kaliteli olmazsa olmazlar dışında; ki bunları minimumda tuttum, diğerlerini daha drugstore diye tabir edilen ucuz markalardan ama kullanışlı şeylerden seçtim. Bu yüzden, dior'lar yves laurent'ler görmeyeceksiniz merak etmeyin.

Öncelikle fondöten diyelim. Fondöten, insandan insana çok rahat değişebilecek bir şey o yüzden tavsiye etmeyi pek uygun bulmuyorum ama L'oreal Infallible bu markalar arasında seçilebilecek en fiyatı uygun ve en iyi fondöten. Fondöten fiyatlarının en ucuzunun bile 25 lira ve üstü olduğunu düşünürsek, buna 40 lira vermek çok mantıklı olacaktır. Ha derseniz ki ben buna 40 verene kadar X alırım, o X dediklerinizin en en en az fiyatı 90 liradır bilesiniz.
Kapatıcı eğer çok sorunlu bir cildiniz yoksa çok da olmazsa olmaz değil. Ben hala özel olarak bir kapatıcı almadım ki cildimde sivilcelenme çok sık oluyor ama fondötenle devam ediyorum. Amacımız paradan kısmak olduğu için kapatıcı görevini fondötenle halledeceğiz. Göz altı kapatıcısı ayrı bir şeydir ve ihtiyacınız olursa normal fondöten işe yaramaz, göz altında birikir. O yüzden fiyatı makul bir göz altı kapatıcısı Maybelline'den olacaktır, 14 lira diye hatırlıyorum.
Pudrayı da geçiyorum çünkü pudra da pahalı ve ekstradır. Fondöteniniz de sabitlenmesin ilk başlarken, akarsa ya da uçarsa tekrar sürersiniz. Bu pakette lükse kaçmıyoruz. Göz makyajı için iki far önereceğim ve ikisi de Mac olacak. Tek pahalı ürünüm bu olacak ve bu da kesinlikle zorunlu. Eğer farı kaliteli almazsanız gerçekten palyaçoya dönersiniz. Gözlerinizde biriken ve akan o renkler delirtir, keşke hiç sürmeseydim dersiniz. O yüzden her gün kullanılabilecek doğal bir makyaj için Mac All That Glitters ve Mac Swiss Chocolate seçip kahverengi bir natural eye için gerekli en iyi seçenekleri önermiş oluyorum.

Bunları nasıl süreceğimiz kısmında fırça önermeyeceğim. Fırçanın en kalitesizi bile 15-20 lirayken kesinlikle fırça önermeyeceğim çünkü Mac fırçalar 80 lirayla 200 lira arasında değişiyor. Ha fırça yatırımdır, ama ben en en en ucuz tutmak için tek bir şey önereceğim: Kulak çubuğu. Evet, gayet rahat makyajınızı yapabilirsiniz bu iki far için.
Göz kalemi olarak, Nivea göz kalemi öneriyorum ki 12 liradır, bence siyah almalısınız başlangıç için. Likit eyeliner önermediğim için likit yerine bunu üst göz kapağınıza çekmek durumundasınız çünkü likit eyeliner da far gibi asla ucuzuyla eşlenemeyecek bir üründür.
Ruj içinse istediğiniz kadar ucuza kaçabilirsiniz, ruj bunların arasında en esnek olandır.O yüzden Nivea, Deborah, Maybelline, Loreal ve benzerlerinden alabilirsiniz. Kaçınmanız gereken belli markalar var ama şimdi isim veremiyorum. Anlarsınız zaten.
Allık içinse yine Nivea öneriyorum, fiyatını bilmiyorum ama yine muhteşem bir makullukte olduğuna eminim.
İşte bu kadar, bunların hepsini bir arada almazsanız 2-3 haftaya tüm seti para verdiğinizi bile hissetmeden bitirirsiniz. Hep pahalı şeylerden örnekler vermek istemedim, ama Mac konusu istisna ve mecburi biliyorsunuz. Umarım yardımı olmuştur. xx






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder