23 Temmuz 2011 Cumartesi

Bourjois Chocolate Bronzer: Sonunda!

Sonunda aldım! Günlerdir  isteğiyle yanıyorum, gidip acımasızca aldım. En açık rengini aldım çünkü ben bronzer insanı değilim, kontor için kullanacağım kemik üstlerinde.
Tam bir Çİ-KO-LA-TA. Kokusu karamelli çikolata gibi Şekli zaten direk çikolata. Ayrıca sarı alt tonlu bir bronzer olduğu için sarı alt tonlu renlerde ışıltısını çok daha güzel gösteriyor. Şahsım adına, tamamen sarı alt tonluyum.



Çok mutluyum, çok mutluyum, ve çok mutluyum. Bourjois de inanılmaz güzel bir markadır, öperler. xx

7 yorum:

  1. merhaba bu bronzerdan ben de almak istiyorum yalnız fiyatı 48 lira olduğu için duraksamıştım. sende mi o kdra aldın çünkü eğer hiçbir yerde kampanya yoksa gidip alcam mecburen o fiyata:)

    YanıtlaSil
  2. Boyner'den 43 liraya aldım, kredi kartı taksitli olunca 48miş, aynı yani, bence de çok pahalı :/

    YanıtlaSil
  3. neyse her yerde bu şekildeyse mecbur bu fiyata alcam uzun zamandır istediğim bir ürün çünkü kendisi:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ürün sarı alt tonlu mudur? Ben beyaz tenliyim, sadece sizin gibi kontür amaçlı kullanmak istiyorum ama yüzde sarılık ya da portakalımsı bir görüntü vermesini de kesinlikle istemem.. Mac harmony 'i alacaktım ama bunu daha çok beğendim, yalnız sarı ton baskınsa almam, o nedenle size de bir danışayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oldukça beayaz tenliyim ve bir sorunla karşılaşmadım, ama Harmony'i daha çok tavsiye ederim.

      Sil
  5. ben bunun çok övüldüğünü duydum ,senden de duydum ya tamamdır artık benim için.:)
    çok severek okuyorum yazdıklarını ,sana bir sorum olacak ayrıca :p
    Ben beyaz tenliyim ,ama ne derler hani mavi soğukluğunda değil,warm dedikleri,sanırım sarı alt tonlu demek daha doğru olacak,çünkü bazen kendimi beyazdan çok sarı buluyorum :D aman laf salatası yaptım neyse,daha önce kontor yapmadım,hiç bir şekilde bronzer kullanmadım :)
    ama son zamanlarda merak saldım,bu ürünle başlamak doğru olur mu?
    Beceremeyeceğimden korkmuyorum pek ama belki başka bir ürün önerin olabilir diye merak ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, bu üründeki tek sıkıntı bazen turuncumsuya kaçabiliyor. Ben de çok beyazım ve biraz fazla kaçırırsam turuncu oluyor. Bununla başlamayın bana kalırsa çünkü bu daha yazlık bir bronzer, yanınca vs daha iyi oluyor. Mac Harmony ya da Nars Laguna'yı tavsiye ederim ilk kontur işlemleri için. Hatta sonrası için de.

      Sil