22 Haziran 2011 Çarşamba

Prelude

Merhabalar, şunu yazarken 0 takipçim var sanırım, an itibariyle açtığım blogum ve ben baş başayız. Blogum duygusal rüzgarlardan çok materyalist yaratılmışlıkların üzerinden gideceği için, kalbe hitap eden şeyler aramak için uygun yerde olmadığınızı belirtmek isterim. Bunun dışında, makyaj ve kaliteyi birleştireceğimi gururla söyler; fiyatlar konusunda garip tepkiler almamayı umarım. Ben de müzdaribim, yapacak bir şey yok.  -Açılış selamı vererek sahneyi terk eder-

2 yorum:

  1. :)
    Hoş bi açılış giriş olmuş :)
    Klasiktir bloglarda blog sahibinin son yazdığı bloğa bişi yazılır evvela :) nedendir bilmem başıma hep bu gelmiş başkalarındanda hep bunu gözlemlemişimdir ...

    Ama ben aksine hep ilkini merak ederim
    ilk ne yazdı acaba nasıl bi giriş yaptı,düşünceleri beklentilerinden bahsettimi vs vs
    merak ederim
    sendede bu oldu :)
    Google amca aracı oldu tanışmamıza :)
    Makyaj fırçaları ile ilgili gezinirken yolum düştü sana (iyide oldu )
    uslubun,yaklaşımların,esprilerin :) en çokta aykırı bulduğum tarzınla dikkatmi çektin(bi çok postunu gezdimde )
    özellikle bi çekilişindeki ( valla istedğim kişiye seçer veririm hediyeleri ) konuşmanla daha bi gülümsettin çektin beni :)
    postların,yazıarın,fikirlerin hepsi iyi hoşta, blogun seni yansıtmıyo diye düşünüyorum..
    şablonun,barner ,renkler vs..
    eleştiri ve fikirlere açık olduğunu okudum bazı postlarında buna dayanarak yazıyorum kızma olurmu :)
    bembeyaz bi sayfa yerine teması olan bi hikayesi olan yada ne bilim senlik bişisi olan bi sayfa ile karşılaşmayı yeğlerdim..
    Tabi kişisel seçim
    Zevk ve renklerin tartışılamayacığna deyinmicem hiç :)

    Makyaj pek yapan birisi değilim ama en az sen kadar makyaj malz.. alışverişim olur ( eşimin en büyük şikayetidir bu)
    ruj nadir kullanırım ama çok fazla KIRMIZI rujum var :)
    ee neden bloğumdasın dersen
    sevdim senii :)
    ayhh bi post olucak kadar yazdım bee :)
    yormim seni daha fazla..
    Sana hayatında başarı ve kolaylıklar diliyo ve öpüyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle; bu kadar detaylı bir yazıya zaman ayırdığınız için teşekkürü borç bilirim.
      Google vesilesi olduysa ne mutlu, keywordleri iyi yakaladığına dalalet ki boşuna yazmadığımız kanıtlanmış oldu böylelikle. :)
      Üslubum konusu, ahah evet kendisi benden önce yürüyor. Yani sonuçta burası öyle canımlar cicimler tatlımlar bitanemler dolu bir blog değil, ben de öyle biri değilim, her şey apaçık olsun, makyaj bloğu diye saçmalamaya gerek yok. Gülümsetebildiysem ne mutlu :)
      Tema konusu... Bembeyaz sayfa kısmı sadece yazıların olduğu yer, arka plan ve banner bana kalırsa benimle özdeşleşiyor, ama gerçekten fikrinizi merak ettim, ne gibi bir şey düşünmüştünüz? Bilmek istiyorum :)
      Makyaj pek yapmayan ama alan biriyseniz hemen sizi makyaj yapan kategorisine sokabilirim gaz verici postlarla, siz isteyin yani:) Eşinize de selamlar olsun adı geçmişken.:)
      Kırmızı ruj... Kalbimden vurduğunuz yer de burasıdır. Hiç makyaj yapmayın ama o kırmızı ruju sürün tamamdır. "Classy" dediğimiz şey makyajda genelde kırmızı ruja tekabül ediyor zira. :)
      Tekrar çok teşekkür ediyorum yorum için, her zaman yorum yazın, zevkle okuyup cevaplarım. :)

      Sil