23 Haziran 2011 Perşembe

Mac Surf Baby-Sun Blonde Eyeshadow

Mac'in yaz koleksiyonu olan Surf Baby bu ayın başında çıktı. Genel olarak yaz, deniz, surf teması üzerine kurulmuş büyük diyebileceğim bu koleksiyonda bugüne kadarki Mac koleksiyonlarından farklı olarak bronzer sticks denilen, bronzlaştırıcı kalın ruj ölçüsündeki tüpler geldi ve yüzünüze/vücudunuza tamamen sürebilmeniz için tasarlanmış. Ben hiç kullanmadım zira bronz olmak en nefret ettiğim şeylerden biri, ölümüne beyaz kalmayı tercih ediyorum ama bronz fanlarının oldukça işine yarayacağı kesin çünkü toz formda değil, stick formda. Bunların dışında, benim Surf Baby koleksiyonunda en ilginç bulduğum ve makyaj koleksiyonumda olmayan bir ton olarak edinmem gerektiğini düşünüp daha ilk çıkış gününden aldığım Sun Blonde farı var ki, sarı kesinlikle tarzım olmamasına rağmen beni kendisine hayran bıraktı. Çektiğim fotoğrafları bizzat az önce çekmiş bulunuyorum, el kol parmak vs. benim, o yüzden bilgilerin güvenilirliği konusunda şüpheniz olmasın.






Bu farın özelliği, her zaman her yerde bulabileceğimiz "altın rengi" kategorisinde olmaması. Mat sarı far çok az bulunabilen ve Mac'in 2-3 tanesine sahip olduğu bir ürün. Bunun onlardan da farkı şudur ki, bilinen çiğ sarı yerine koyu/kirli sarı ve mat olması. Bunu tek başına asla kullanamazsın pek tabii ki, göz kapağının iç kısmına bu farı, yarısından dışına kadar olan kadar kısmına da koyuluğu su götürmez bir siyah farı(Mac Carbon gibi) uygulayıp harika bir sarı-siyah geçişi sağlayabilirsiniz. Eğer koyu tenliyseniz, siyah yerine parlak/ışıltılı kahverengiyi tercih etmenizde yarar olacaktır. Mac'in bir sonraki koleksiyonu Semi-Precious Temmuz başında çıkacak ve içinde mineralize farlar olacak, o yüzden Mac Surf Baby'e burda nokta koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder